eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 28 Jun 2014 11:43:34 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami -
    finał negocjacji
    References: <53ac356a$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <loj6is$71q$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad236e$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
    <loj8o6$940$1@node2.news.atman.pl>
    <53ad2f75$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt1a8fs7iuh8$.1a7fsqc1zoxy2$.dlg@40tude.net>
    <53ae04f7$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...net>
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 64
    Message-ID: <53ae8e4b$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.28.44
    X-Trace: 1403948619 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 79.185.28.44:59055
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4619
    X-Received-Body-CRC: 1130045101
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058881
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 28-06-2014 11:00, J.F. pisze:
    > Inni pieniadze maja i moga powiedziec ze straca na odsetkach 30 zl.

    Pieniądze by się znalazły bez brania kredytu, nawet na Xperię Z2, ale
    już wolałbym kupić nowy aparat foto, dołożyć pamięci do laptopa,
    wymienić dysk na SSD, kupić do niego monitor (bo coraz więcej robię w
    grafice).

    > Ale tez wtedy bys zaoszczedzil 1000 zl :-)

    Oszczędność, gdy z miejsca nie ma wpływu całości na konto, to w
    dzisiejszych czasach żadna oszczędność. Po prostu nie wydałbym
    pieniędzy, których "nie mam". :]

    > No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-)
    > Czyzby poprzednia strategia ("a to dziekuje") zakonczyla sie fiaskiem?

    Ja to widzę inaczej - zależało ich pracownicy (na prowizji, choćby
    minimalnej).
    Nie wspominałem o tym wcześniej, bo nie miało wpływu na efekt końcowy,
    ale gdy ta kobieta, która do mnie zadzwoniła tego dnia po raz pierwszy,
    po 21 minutach rozmowy poprosiła o 10 min. przerwy na posprawdzanie
    wszystkiego w systemie i się rozłączyliśmy, poszedłem sobie po drugą
    kawę, telefon wrzuciłem w luźną kieszonkę, a że był na wibracjach, to
    dwukrotnie, gdy dzwoniła ponownie, nie poczułem. Dopiero za 3 razem, ale
    dzwoniła już inna kobieta z numeru różniącego się od poprzedniego
    ostatnią cyfrą i natarczywie, nieuprzejmie zapytała: to jaka decyzja? Ja
    zdezorientowany, próbuję wyjaśniać, ta zdziwiona, oburzona, że jej
    poprzedniczka zaoferowała mi 71 zł, bo to niemożliwe, bo musi być kwota
    ze strony 89,90, no ale jak się szybko wyjaśniło - ona nie miała
    pojęcia, że negocjowałem również usługi stacjonarne. Zaczęła mnie
    wypytywać, jak jakieś gestapo, co mi oferowano, to ją odesłałem na
    drzewo, mówiąc żeby sobie odtworzyła rozmowę, bo przecież są nagrywane.
    Powiedziała, że tak będzie i się rozłączyła. Jakaś naprawdę nieprzyjemna
    baba, z nutą tryumfu w głosie, ale tylko na początku, gdy myślała, że
    podebrała koleżance klienta, który się godził na to, co mógłby sobie sam
    wyklikać na ichniejszej stronie. Po około 10 minutach zadzwoniła ta
    pierwsza - sympatyczna; zaczęła przepraszać za zamieszanie, powiedziała,
    że wcześniejsze ustalenia są jak najbardziej aktualne, pogadaliśmy
    jeszcze te pół godziny, no i pod koniec to w jej głosie (jak i pewnie
    moim) można było usłyszeć nutę zadowolenia, ale bez tego chamskiego
    pierwiastka tryumfu i wyższości, jak u jej koleżanki.

    > Nie, to duza korporacja. Sa wskazniki, jest cel, koszta niewazne :-)

    Że duża, to wiem, a jak to wszystko mają poukładane, to mnie to rybka,
    póki jestem zadowolony. :)

    >> 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?).
    >
    > A po co ? Przeciez i tak nie zmienisz operatora :-)
    >
    > A tak to przynajmniej dzial reklamacji cos zarobi :-)

    Ale ja nie będę dzwonił, bo nawet jak ich formularz zgłoszeniowy www
    wywala błąd, to mam adres e-mail ich biura obsługi klienta. Trwa dłużej
    niż przez telefon, ale takiego maila usunąć i zignorować nie mogą, więc
    sprawa zostanie załatwiona bez dodatkowych kosztów. :]

    A ludziom z 801-505-505 niech dają zarabiać lemingi. :)


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: