-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 28 Jun 2014 11:43:34 +0200
From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami -
finał negocjacji
References: <53ac356a$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
<loj6is$71q$1@node2.news.atman.pl>
<53ad236e$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
<loj8o6$940$1@node2.news.atman.pl>
<53ad2f75$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<kt1a8fs7iuh8$.1a7fsqc1zoxy2$.dlg@40tude.net>
<53ae04f7$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@4...net>
In-Reply-To: <2...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 64
Message-ID: <53ae8e4b$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.28.44
X-Trace: 1403948619 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2353 79.185.28.44:59055
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4619
X-Received-Body-CRC: 1130045101
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1058881
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28-06-2014 11:00, J.F. pisze:
> Inni pieniadze maja i moga powiedziec ze straca na odsetkach 30 zl.
Pieniądze by się znalazły bez brania kredytu, nawet na Xperię Z2, ale
już wolałbym kupić nowy aparat foto, dołożyć pamięci do laptopa,
wymienić dysk na SSD, kupić do niego monitor (bo coraz więcej robię w
grafice).
> Ale tez wtedy bys zaoszczedzil 1000 zl :-)
Oszczędność, gdy z miejsca nie ma wpływu całości na konto, to w
dzisiejszych czasach żadna oszczędność. Po prostu nie wydałbym
pieniędzy, których "nie mam". :]
> No to musi im strasznie na kliencie zalezec :-)
> Czyzby poprzednia strategia ("a to dziekuje") zakonczyla sie fiaskiem?
Ja to widzę inaczej - zależało ich pracownicy (na prowizji, choćby
minimalnej).
Nie wspominałem o tym wcześniej, bo nie miało wpływu na efekt końcowy,
ale gdy ta kobieta, która do mnie zadzwoniła tego dnia po raz pierwszy,
po 21 minutach rozmowy poprosiła o 10 min. przerwy na posprawdzanie
wszystkiego w systemie i się rozłączyliśmy, poszedłem sobie po drugą
kawę, telefon wrzuciłem w luźną kieszonkę, a że był na wibracjach, to
dwukrotnie, gdy dzwoniła ponownie, nie poczułem. Dopiero za 3 razem, ale
dzwoniła już inna kobieta z numeru różniącego się od poprzedniego
ostatnią cyfrą i natarczywie, nieuprzejmie zapytała: to jaka decyzja? Ja
zdezorientowany, próbuję wyjaśniać, ta zdziwiona, oburzona, że jej
poprzedniczka zaoferowała mi 71 zł, bo to niemożliwe, bo musi być kwota
ze strony 89,90, no ale jak się szybko wyjaśniło - ona nie miała
pojęcia, że negocjowałem również usługi stacjonarne. Zaczęła mnie
wypytywać, jak jakieś gestapo, co mi oferowano, to ją odesłałem na
drzewo, mówiąc żeby sobie odtworzyła rozmowę, bo przecież są nagrywane.
Powiedziała, że tak będzie i się rozłączyła. Jakaś naprawdę nieprzyjemna
baba, z nutą tryumfu w głosie, ale tylko na początku, gdy myślała, że
podebrała koleżance klienta, który się godził na to, co mógłby sobie sam
wyklikać na ichniejszej stronie. Po około 10 minutach zadzwoniła ta
pierwsza - sympatyczna; zaczęła przepraszać za zamieszanie, powiedziała,
że wcześniejsze ustalenia są jak najbardziej aktualne, pogadaliśmy
jeszcze te pół godziny, no i pod koniec to w jej głosie (jak i pewnie
moim) można było usłyszeć nutę zadowolenia, ale bez tego chamskiego
pierwiastka tryumfu i wyższości, jak u jej koleżanki.
> Nie, to duza korporacja. Sa wskazniki, jest cel, koszta niewazne :-)
Że duża, to wiem, a jak to wszystko mają poukładane, to mnie to rybka,
póki jestem zadowolony. :)
>> 1 zł i jest niezależny od czasu trwania rozmowy?).
>
> A po co ? Przeciez i tak nie zmienisz operatora :-)
>
> A tak to przynajmniej dzial reklamacji cos zarobi :-)
Ale ja nie będę dzwonił, bo nawet jak ich formularz zgłoszeniowy www
wywala błąd, to mam adres e-mail ich biura obsługi klienta. Trwa dłużej
niż przez telefon, ale takiego maila usunąć i zignorować nie mogą, więc
sprawa zostanie załatwiona bez dodatkowych kosztów. :]
A ludziom z 801-505-505 niech dają zarabiać lemingi. :)
--
?(??_?)? ? ???
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.14 11:54 B.G
- 28.06.14 11:56 ZakonSpirowany
- 28.06.14 12:04 J.F.
- 28.06.14 12:04 ZakonSpirowany
- 28.06.14 12:06 J.F.
- 28.06.14 12:19 ZakonSpirowany
- 28.06.14 16:09 J.F.
- 28.06.14 16:12 J.F.
- 28.06.14 17:46 ZakonSpirowany
- 30.06.14 17:24 ZakonSpirowany
- 01.07.14 08:05 Chris
- 01.07.14 10:20 AL
- 01.07.14 10:22 AL
- 01.07.14 11:31 ZakonSpirowany
- 01.07.14 11:39 ZakonSpirowany
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO