eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSzok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacjiRe: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
  • Data: 2014-07-01 10:20:45
    Temat: Re: Szok, niedowierzanie, ale najważniejsze pytania już z odpowiedziami - finał negocjacji
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-30 17:24, ZakonSpirowany wrote:

    > No i kurier przywiózł mi dziś papierki do podpisania i pudełko z Xperią.
    > Papierków jeszcze nie zdążyłem przestudiować, ale na oko wygląda w
    > porządku, natomiast chyba nawet nie będę analizować tych zapisów
    > odnośnie rabatów i promocji, tylko poczekam na faktury i jak się kwoty
    > będą zgadzać, to super (a jak nie, to ktoś tam straci pracę).
    >
    > Na marginesie: ja wiedziałem, że "Zetka" jest duża. Większa od "U".
    > Nawet porównanie widziałem na jakiejś stronie, ale jak wziąłem do ręki,
    > to pierwsza myśl "to naprawdę służy do dzwonienia?". Ale pozytywnie.

    dlatego wybrałem Z1 compact.
    Mniejszy od Z'tek, te same bebechy co Z1 (w testach nawet wychodzi
    szybciej *), za to lepszy ekran, bo IPS od Z2'ki.

    I da sie ten telefon normalnie trzymać w ręce i dzwonić.

    */ Antutu pokazuje wynik testów dla Z1 Compact 34874.
    Przed nim tylko HTC One(M8) - 35244 oraz SamsungGalaxy S5 - 35046.
    Xperia Z1 to 33586.