    Date: Mon, 01 Oct 2012 19:04:50 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: System poboru opłat - ciekawa liczba

    W dniu 2012-10-01 17:49, J.F pisze:

    > Na naszych drogach ? Obawiam sie ze 50%, jesli nie wiecej.

    To ja poproszę w takim razie o jakieś źródło tych wielkości.

    > Jak przez kazda wage przejezdza 10 tys samochodow dziennie, a ona sie
    > myli znaczaco w 10% przypadkow,
    > to mamy 365 tys "oszustw" na kazda wage ..

    Ekhem - z Twoich wyliczeń wynikałoby, że pojazdy podpadające pod
    Viatoll (i pod wagi) przejeżdżają przez nie co 8,64 sekundy.
    Przypomina mi to opowieść imć doktorka, co to się pięknie
    sprzedała medialnie "Morderca jest kim innym niż to opisują media".
    Z jego opowieści wynikało, że trzeźwe kobiety w wieku 30-40 lat
    są największym zagrożeniem na drogach i dodatkowo sieją taki
    armagiedon na drogach, że w DC to w przeciągu roku powinno nam
    pieszych zabraknąć do przejeżdżania.