  • Data: 2012-10-01 21:44:22
    Temat: Re: System poboru opłat - ciekawa liczba
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-01 20:02, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Proste - taka waga dziala precyzyjnie, o ile:
    (...)

    Ja nie pytałem co Tobie się wydaje, tylko o źródło tej
    "nieprecyzyjności" w granicach 50%, bądź więcej.

    > To teraz pokaz mi plaska droge w kraju i dobrze w nia wpasowana
    > studzienke kanalizacyjna :-)

    A co ma studzienka do wagi preselekcyjnej?

    > No dobra, na ciezarowkach sie nie znam, ale jak jade osobowym i slysze
    > "lup lup" na roznych pokrywach - to nie moze byc dokladne :-)

    Widziałeś konstrukcję takiej wagi? Przejedź się choćby do Kudowy, tam
    jest nowa, którą spotkałem niedawno, ponieważ trafiłem akurat na
    jej budowę.

    Tutaj coś znalazłem:
    http://www.imm.org.pl/imm/biblioteka/pubinne/elektro
    niczne122011.pdf
    Może się komuś przyda. Żeby było śmieszniej, to w swoim czasie nawet
    popełniłem pewne opracowanie ze "zjawisk tensometrycznych", konstrukcji
    itd. Taka "głupota" z metrologii ;)

    > Ale sa drogi w kraju, przez ktore przejezdza ponad 30 tys samochodow na
    > dobe.W tym ponad 10 tys ciezarowek. Zrodlo - GPR 2010.

    Tak, wielopasmowe itd. Tyle, że dane na które się powołujesz to ruch
    na drodze, a nie na jezdni. O jego strukturze już nie wspomnę.

    > Zakladam ze wage najrozsadniej tam zainstalowac

    Czemu akurat tam? Nie lepiej na zjazdach, drogach niższych klas?
    Koszt instalacji niższy, prędkości niższe itd.

    > No dobra, przesadzilem - to chyba w dwie strony.

    :P