  • Data: 2015-09-21 11:29:35
    Temat: Re: Symetryzator
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Monday, September 21, 2015, 10:35:28 AM, you wrote:

    > Nie:
    > http://alejka.pl/symetryzator-antenowy-k-6-60-badmor
    .html

    Pod koniec lat 70-tych dorabiałem instalacją anten. Najpierw były
    symetryzatory bez zwarcia, potem pojawiły się zwarte. Przerywałem
    zbędne połączenie z masą i wszystko grało. Myślę, że kiedyś ktoś
    popełnił błąd i ten błąd jest powielany od lat.

    Podobny błąd robią krótkofalowcy, nawijając dławiki skompensowane
    trifilarnie i zwierając jedno z uzwojeń.

    --
    Best regards,
    RoMan