-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 26 Sep 2014 15:40:43 +0200
From: Dawid <x...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Studzenie silnika
References: <54251170$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m034cs$53i$2@node1.news.atman.pl> <m03dqb$t21$1@node2.news.atman.pl>
<m03kt4$mki$2@node1.news.atman.pl> <m03lra$nrr$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m03lra$nrr$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 25
Message-ID: <54256cde$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.99.139.6
X-Trace: 1411738846 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12623 217.99.139.6:56184
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545424
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-26 14:23, Andrzej Lawa pisze:
> W dniu 26.09.2014 14:06, Lewis pisze:
>
>> Misiu ja to wiem, ale zwykłe dupowozy używane w dupowoziasty sposób nie
>> nagrzewają turbiny i wystarczy jak przed zgaszeniem wyhamujesz wirnik w
>> turbo który po zaniku ciśnienia oleju potrafi w skrajnych przypadkach
>> kręcić się jeszcze z prędkością 100k++ RPM (Jak jakiś idiota zrobi
>> przegazówkę przed zgaszeniem. Czym to grozi chyba wiesz...
>
> Tylko co to kogo obchodzi? Jeśli nie umie jeździć tak, żeby silnik nie
> wymagał dlugotrwałego "wygaszania" pod oknami innych, to niech mu tę
> turbinę szlag trafi.
>
Tu zgadzam się, 100% racji, a kilka wizyt panów mundurowych zapewni mu
lepsze chłodzenie turbiny.Niech bałwan zatrzyma się prędzej i postoi w
polu, a potem powoli do domku, albo sprzeda to gówno.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.14 15:44 FEniks
- 26.09.14 15:47 FEniks
- 26.09.14 16:01 Tomasz Wójtowicz
- 26.09.14 16:03 megrimsES
- 26.09.14 16:08 Jacek
- 26.09.14 19:16 Lewis
- 26.09.14 19:18 Lewis
- 27.09.14 00:02 Gotfryd Smolik news
- 27.09.14 00:23 BartekK
- 27.09.14 02:39 k...@g...com
- 27.09.14 08:16 Jacek
- 27.09.14 08:29 Lewis
- 27.09.14 11:19 Trybun
- 27.09.14 12:21 RoMan Mandziejewicz
- 27.09.14 12:25 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=