eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStudzenie silnikaRe: Studzenie silnika
  • Data: 2014-09-27 12:25:02
    Temat: Re: Studzenie silnika
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Lewis,

    Saturday, September 27, 2014, 8:29:39 AM, you wrote:

    [...]

    >> Jak do białości rozgrzane turbo - to znaczy że EGT w kosmos idzie, jest
    >> coś źle zrobione zdecydowanie (i zaraz pierdyknie), a nie "trzeba 10
    >> minut chłodzić".
    >> Choćbyś wstawił turbo od lokomotywy spalinowej, to ile czasu może
    >> potrwać ostygnięcie masy wirnika ~kilkaset gramów z (powiedzmy) 800'C do
    >> akceptowalnego poziomu wyłączenia 200-300'C, zakładając że jest ciągle
    >> chłodzona obudowa wodą oraz sam wirnik - przy łożyskowaniu olejem, a
    >> całość jest przedmuchiwana z jednej strony powietrzem o temperaturze
    >> otoczenia, a z drugiej strony chłodnymi spalinami (w idle zdecydowanie
    >> <100'C)?
    > Widzę zabrakło "białości".
    > Owszem wiem że biały kolor żeliwa to 1000C++

    1200++

    > EGT mam na poziomie 930C przy pełnym ogniu. A to wystarczy żeby po
    > upalaniu turbo świeciło.

    Jasne. Bo prosto pod budynek mieszkalny prowadzi dłuuuuuuuugi, prosty
    tor wyścigowy, na którym jest okazja wreszcie rozgrzać turbinę.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: