    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Tue, 23 Mar 2010 13:08:23 +0100

    Arek (G) pisze:
    > W dniu 2010-03-22 22:43, Artur Maśląg pisze:
    > [...]
    >
    > Problem w tym, że zbyt często są jednak bezzasadne.

    Pytanie tylko co to znaczy zbyt często i z czyjego punktu widzenia.
    Wiele osób przyzwyczaiło się jazdy wedle własnego widzimisię i
    niestety nie pasują im ograniczenia, które niestety są związane
    ze zwiększeniem się ruchu i walką o bezpieczeństwo.

    > Pierwszy z brzegu
    > przykład jak wytłumaczyć ponad 20km teren zabudowany ciągnący się przez
    > kilka z rzędu wiosek?

    Normalnie - wioski sie rozrastają, ruch coraz większy itd. FR nie
    dołożyli przy okazji? Znam takie odcinki i zasadniczo to co mi
    przeszkadza, to brak powtórzenia ograniczenia co jakiś czas, ponieważ
    po kilku kolejnych skrzyżowaniach, czy drogach bocznych człowiek
    zapomina, czy już minął koniec terenu, czy nadal jest 50. Głupio
    się nadziać na radar jadąc jak cywilizowany człowiek dłuższy czas.
    Na tym Twoim zachodzie stosowne powtórzenia są na tyle częste, że
    kierowca o nich nie zapomni. W sumie na takich odcinkach są czasem
    podniesienia prędkości - nawet w Polsce.

    > Miejsce gdzie wszędzie na zachodzie było by co
    > najmniej 70. Może jakieś chwilowe do 50.

    Nie szafuj tym zachodem, ponieważ to różnie bywa. W Polsce zwyczajnie
    brak jest tras szybkiego ruchu, po wielu drogach krajowych na sporych
    odcinkach nie można jechać szybko, ponieważ droga przebiega przez
    miejscowości.