  • Data: 2010-03-23 12:21:06
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał

    > To nie jest absurdalna argumentacja.

    Zauwaz ze ulubionym zwrotem "Futrzaka" jest:
    *Widzę, że kontynuujesz swą linię obrony, sprowadzając sprawę do
    absurdu - wiem, że tak najprościej.*
    Znajdziesz to w większości jego postow :) Absurdem jest dla niego
    wszystko to, co nie jest zgodne z jedynie slusznymi pogladami....
    Taka figura retoryczna pozwala jego zdaniem zrecznie wykrecic sie
    od odpowiedzi. Tak mu sie wydaje:) Zwroc uwage na jego posty.
    Wszedzie jest ta sama kalka. W taki mniej wiecej sposob pisze sie
    programy dla botow. Wydaje mi sie, ze tak naprawde to
    jest bot! Sadzisz ze bot przyjmie jakies argumenty? Niemniej
    obserwacja dzialania tego algorytmu jest zabawna. Niezly ubaw musi
    miec rowniez tworca tego kodu :)
    Pozdr

    --
    Hinek