  • Data: 2010-03-23 12:32:56
    Temat: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:4ba8a425$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał

    > Zauwaz ze ulubionym zwrotem "Futrzaka" jest:
    > *Widzę, że kontynuujesz swą linię obrony, sprowadzając sprawę do
    > absurdu - wiem, że tak najprościej.*
    > Znajdziesz to w większości jego postow :) Absurdem jest dla niego
    > wszystko to, co nie jest zgodne z jedynie slusznymi pogladami....
    > Taka figura retoryczna pozwala jego zdaniem zrecznie wykrecic sie
    > od odpowiedzi. Tak mu sie wydaje:) Zwroc uwage na jego posty.
    > Wszedzie jest ta sama kalka. W taki mniej wiecej sposob pisze sie
    > programy dla botow. Wydaje mi sie, ze tak naprawde to
> [...]

    Wiem, że TTTM (Ten Typ Tak Ma). Artur, pod względem umiejętności
    obserwowania otaczającej go rzeczywistości "taką jaka jest", jest jak taki
    Jeremy Clarkson wywinięty na lewą stronę. "Znaki są po to, żeby je
    przestrzegać". "Władza ma zawsze rację, nie podoba Ci się, nie jeździj
    samochodem". "Przekroczyłeś prędkość dopuszczalną - płać mandat". "Podajcie
    mi mój kapelusz, będę jechał w trasę"...
    Ale mnie już mało co zdziwi. Dwa dni temu do zaprzyjaźnionego dealera, na
    plac z autami używanymi, przyszedł Pan wiek c.a. 150 lat (mocno kulał,
    chodził o lasce, aparat słuchowy, okulary z denkami jak słoik, trzęsące się
    ręce, generalnie mocno już wyeksploatowany życiem), pooglądać samochody, bo
    właśnie szuka sobie jakiegoś. I nie można się dziwić, że biorąc pod uwagę,
    że drogami mogą jeździć też i tacy użytkownicy - stawia się wszędzie znaki
    20 i 40 km/h ograniczenia.

    Jurand.