-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
Date: Tue, 23 Mar 2010 11:26:42 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 92
Message-ID: <hoa50t$l5h$1@inews.gazeta.pl>
References: <ho8n09$hh4$1@news.dialog.net.pl> <ho8oav$dug$1@inews.gazeta.pl>
<ho9rcv$q1t$1@news.onet.pl> <ho9srp$n27$1@inews.gazeta.pl>
<ho9v6q$46t$1@news.onet.pl> <hoa25c$bsm$1@inews.gazeta.pl>
<hoa2tv$hh4$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1269339998 21681 82.177.16.74 (23 Mar 2010 10:26:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 10:26:38 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <hoa2tv$hh4$1@news.onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266569
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
(...)
> Masz rację Arturze. Oczywiście muszę sobie dać poprawkę na to, że
> niezależnie od tego, jak debilnie ktoś ustawi znak, zawsze znajdzie się
> wąska grupa klakierów, którzy temu przyklasną.
Widzę, że kontynuujesz swą linię obrony, sprowadzając sprawę do absurdu
- wiem, że tak najprościej.
> Podam Ci definicję:
Dziękuję, znam te definicje, ale może komuś się przydadzą.
> Strefa zamieszkania to strefa, w której pieszy może się poruszać
> swobodnie po całej udostępnionej do użytku publicznego przestrzeni i ma
> pierwszeństwo przed pojazdami (kierujący musi ustąpić pieszemu w każdym
> wypadku). Pojazdy muszą jechać z prędkością nie większą niż 20 km/h i
> parkować tylko w miejscach wyznaczonych. Wyjazd ze strefy zamieszkania
> na drogę publiczną podlega regułom włączania się do ruchu. Dziecko w
> wieku od 7 lat może korzystać z drogi na terenie strefy również bez
> opieki dorosłych.
> A teraz skonfrontuj to z opisem:
>
> "Jade sobie ostanio nową drogą w mieście - po prawej bloki w odległości
> jakieś 100 m po lewej las."
>
> Jeśli gość nie przekoloryzował (czyli z 10 metrów nie zrobił 100 metrów)
> to umieszczenie w takim miejscu znaku "strefa zamieszkania" dotyczy
> chyba strefy zamieszkania wiewiórek...
To Twoja opinia - dla mnie takie oznakowanie na większej przestrzeni
nie jest niczym dziwnym i nie tyczy to wiewiórek.
> Wiem - jest tak, jak Ty, ostoja wiedzy wszelakiej, tutaj napiszesz. Ja
> tylko mała myszka jestem i nic o świecie nie wiem. PRzepraszam, że w
> ogóle się odważyłem mieć swoje zdanie i swoje obserwacje.
LOL - jak na razie to podajesz jakieś jednostkowe przykłady
i sprowadzasz sprawę do absurdu.
> Ciekawe, czy będzie w ogóle. Na razie zarządca ma problem z nadążeniem z
> łataniem tej drogi...
Sprawdź - ma ustawowy termin na odpowiedź. Spróbuj podziałać na drodze
formalnej, a nie na narzekaniu a newsach.
> Tak - wypadki to ja.
Pytałem, odpowiedzi brak.
> Nie zdziwiłbym się.
To Twój problem.
>> Znak niesie sobą wystarczające informacje w tej materii - szczególnie
>> D-40.
>
> Tak Arturze. Np. "zapomnieliśmy go zabrać wraz ze swoimi maszynkami do
> naprawiania asfaltu, sorry".
Tak, tak, szczególnie D-40 zapomnieli zabrać ze sobą.
> Jeśli nie ma uzasadnienia, to znak jest bezzasadny. Tak. Dokładnie tak
> myślę.
Problem w tym, że Ty to uzasadnienie musi być zgodne z Twoimi
obserwacjami i Twoim zdaniem w tej materii.
> Co więcej - zdarzało mi się nie stosować do znaków, które ktoś
> umieścił niewłaściwie, pomimo tego, że trzeba wtedy złamać przepis.
> Gdybym bowiem jechał przepisowo, doszłoby do czołowego zderzenia. Ale Ty
> zapewne, w swoim betonowym mniemaniu o konieczności przestrzegania
> WSZYSTKICH znaków, pojechałbyś, na logikę, pod prąd.
Widzę standardową drogę obrony w postaci sprowadzania sprawy do absurdu.
Najwyraźniej brak Ci argumentów, skoro takie metody stosujesz. Wypadków
się unika niezależnie od oznakowania, czy też tego co jest niby
szczegółowo opisane w PoRD. Do tego wystarczą zasady ogólne. Jednak
one nie uzasadniają łamania ograniczeń prędkości (nie tylko ich)
w imię widzimisię części kierowców.
> Jakby Ci ktoś umieścił znak 20 km/h na A4-ce, bez jakichkolwiek oznak
> problemów z ruchem drogowym, to też byś się nim podniecał, że taki
> zajebisty i amerykański?
Słabo Ci idzie - póki co nadal nie udało Ci się uzasadnić łamania D-40.
> Och przepraszam, że nie dołączyłem argumentacji zdjęciowej. Zapomniałem,
> że rację masz tylko Ty.
Jak już ją znajdziesz, to może pogadamy dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 11:28 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 11:41 Jurand
- 23.03.10 11:48 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 12:06 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 12:21 Hinek
- 23.03.10 12:27 Jurand
- 23.03.10 12:32 Jurand
- 23.03.10 12:46 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 12:51 Arek (G)
- 23.03.10 12:55 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 13:07 Jurand
- 23.03.10 13:08 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 13:21 Artur 'futrzak' Maśląg
- 23.03.10 13:34 Matt
- 23.03.10 14:20 Artur 'futrzak' Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=