eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStraż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln złRe: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
  • Data: 2023-11-29 18:06:16
    Temat: Re: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Nov 2023 17:25:43 +0100, io wrote:

    > To mu przecież sieć tego prądu nie odbierze jak nie będzie potrzebować.

    Nie odbierze, albo i odbierze ...

    > Czyli zawsze oddaje 'gdy prądu brakuje'

    Albo ktos napięcie podnosi i blokuje innych dostawców/producentów :-)

    >i odbierać też może chcieć 'gdy prądu brakuje'.

    > No ale jakby właściciele PV mieli płacić za sieciowe magazyny energii to
    > by sobie własne kupili i od sieci odłączyli się.

    Moze kwestia skali. Poza tym bateria na całą zimę będzie bardzo
    kosztowna :-)

    > Bo jakby właściciele PV mieli płacić za sieciowe magazyny energii to
    > by własne kupili i odłączyli się od sieci.

    Tym niemniej tak to jakos własnie się skonczy :-P

    Tzn pozostaną odbiorcy, którzy sobie sami nie zrobia calego
    potrzebnego prądu, i chętnie kupią od dostawców, ale za niezbędne
    buforowanie ktoś będzie musiał zapłacic .. moze i całkowicie
    "prywatnie", a nie "państwowo".

    J.