eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStraż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln złRe: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
  • Data: 2023-11-29 19:00:13
    Temat: Re: Straż Graniczna kupiła samochody elektryczne za blisko 5,5 mln zł
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Nov 2023 18:38:52 +0100, Shrek wrote:

    > Należy się. Czy słusznie to inna sprawa.

    > No właśnie konio popierdolił że jak coś dostał za darmo a ma sprawność
    > 80% to on niby 20% dopłaca:P

    > Nie. Możemy zrobić następujący dil. Ja ci daję 100 ton truskawek kiedy
    > chce, a ty je

    Nie je, ale 80t

    > musisz oddać w takim samym stanie kiedy jak chcę je
    > zabrać. W zamian dostaniesz 20 ton:P

    I to się zasadniczo nazywa "chłodnia". Tanio kupic, drogo sprzedać.
    A jak te 20t wystarczy na pokrycie kosztów, to można sie z kims
    dogadac, kto ma podaz i popyt ... i jemu 80t wystarczy.

    > "nie wiem, choć się domyślam":P

    > To wtedy ładuje po prostu prądem z miksa czyli z węgla głównie.

    No ale jak dostarcza wtedy więcej niz samochód odbiera, to zmniejsza
    spalanie wegla w kraju.

    > Kiedyś się skończy. Obecnie skoro węgla i ropy trzeba zabraniać, to
    > znaczy że się nie kończy. Gdyby się kończyła to byłaby droga sama z
    > siebie i nie trzeba by sztucznie zakazywać.

    > Albo wodór, prąd i zimna fuzja:P Jak dotąd wszelkie pogłoski o końcu
    > cywilizacji w wyniku końca czegokolwiek okazały się przesadzone. Konie
    > miały utonąć w gównie, kolej zużyć wszyskie lasy itd. Następne pokolenia
    > miały tylko z tego ubaw:P

    Zobaczymy co z tą fuzją wyjdzie.
    Na razie realne są wiatraki, PV i ruski gaz :-(

    J.