  • Data: 2024-07-08 06:15:54
    Temat: Re: Stojak do wiertarki
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-07 07:40, PeJot wrote:

    > Czyli kupować na kilogramy :)

    Kup jakas dedre czy inny taki chinski cos.
    Zanim sie zdecydujesz poplanuj sobie nieco warsztat tak aby ci
    przypasowala bo mimo ze one na jedno kopyto to czasem sie detalami roznia.

    Te uchwyty do ktorych sie wiertarke wpina sa niewiele warte. Mialem
    jeden ale kumpel nawet za darmo nie chcial jak mu zaproponowalem.

    Kup normalna kolumnowa z obracanym stolem i dorob se nieco
    pomocnikow/uchwytow do tego.

    Te chinskie maszyny maja felery wiec sie naszykuj ze beda mialy jakies
    problemy. Wiekszosc da sie doprowadzic do znosnego stanu ale moze sie
    nie udac. Licz sie z taka ewentualnoscia. Moze byc warto kupic w
    obi/casto choc moze sie udac kupic ok na allegro.

    --
    Lukasz