  • Data: 2024-07-10 19:02:09
    Temat: Re: Stojak do wiertarki
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.07.2024 o 06:08, ptoki pisze:

    > Heh, widze ze eskalujesz wydatki :)
    >
    > Te dedrowe sa ok do zastosowan domowych czy hobbystycznych. Nawet z
    > luzami czy innymi niedorobami.
    >
    > W porownaniu do recznej to nawet taka felerna stojaca jest lepsza.
    >
    > A profesjonalne to tak jak Robert pisze, inny pulap cenowy.

    No tak, WS15 to już parę tysięcy, w zależności od stanu. Ale w moim
    warsztacie to zbytek łaski *). Tymczasem szukam jeszcze używanych
    statywów, są np. takie z 6-kątną kolumną i regulacją luzów i wydaje się
    toto odpowiednie do moich zastosowań.

    *) Przykładowo, wpadła mi w ręce praska dźwigniowa i od dłuższego czasu
    stoi i zabiera miejsce.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza