    From: Rafal <r...@n...spamowac>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stłuczka na rondzie - sprawa w sądzie
    Date: Fri, 20 May 2011 07:33:19 +0200

    W dniu 2011-05-20 00:02, cbnet pisze:
    > BTW znasz rondo z 3-ma pasami gdzie nie ma kamery?
    >
    > BTW2 wyobrażasz sobie że ktoś odbija na sąsiedni _pusty_
    > pas i wjeżdża komuś w drzwi?
    >
    > Moja teoria jest taka, że rondo posiadało "wyjazdówki" i gość
    > chcąc objeżdżać ze środkowego pasa nie ustąpił pierwszeństwa
    > wjeżdżając w drzwi auta na wewnętrznym pasie, które zjeżdżało
    > z ronda.
    > Wytłumaczenie: bo auto na zewnętrznym pasie (też musiało
    > objeżdżać zjazd) "zajechało" drogę i trzeba było "uciekać".
    >
    > Podkreślam: to tylko moja hipoteza.
    >
    > Bez urazy.

    Nawet jeśli była (kamera), mogę sobie wyobrazić że a) material juz jest
    skasowany (trzymają zazwyczaj nie dłużej niż tydzień jeśli nikt sie nie
    zainteresuje); b) była skierowana nie w to miejsce i nic nie zarejestrowane

    A co do drugiego punktu - wszystko jest mozliwe, różne cuda ludzie
    wyprawiają na drodze (i rózne teorie wymyslają potem), ale to
    rozstrzygnie sąd.