  • Data: 2008-01-02 21:18:23
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.01.2008, Sied@r <s...@d...lub.pl> wroted:

    > Zgadzam sie z wiekszoscia twoich tez.
    > Ale poki co technicznie nie wyobrazam sobie takich kontroli ew. regulacji.

    Tak naprawdę, to wcale nie musi być techniczne. Może być takie bardziej
    formalne, np. wymóg dokładnego, zrozumiałego dla klienta określanie
    jakości łącza + jednak jakieś minimalne kryteria tej jakości. Branża
    mogłaby się wręcz sama regulować (z tym byłoby łatwiej, gdyby nie było
    tego mastodonta który resztę przytłacza). Wszystko, co działa w kierunku
    usunięcia jednego z czynników degeneracji rynku jest godne rozważenia.

    > Na rynku spozywczym tez sa przepisy definiujace produkt zwany kielbasa.
    > Zroznicowany cenowo i jakosciowo - choc nigdy nie mam pewnosci czy
    > placac 20 zl za kg kupuje lepszy produkt od tego za 10 zl, czy tylko
    > ladniej pomalowany.

    No to jest niestety cały ból - ciężko jest zapewnić kryteria jakości,
    ale jakiś ruch w stronę przejrzystości rynku jest konieczny. Inaczej
    jest niebezpieczeństwo, że zostaną tylko robiący chłamowatą masówkę
    za wcale nie najmniejsze pieniądze.

    > D.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>