  • Data: 2008-01-02 23:34:05
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.01.2008, Gabriel Grzesik <g...@g...com> wroted:

    > Szanowny Panie,

    Szanowny Nadęty Kolego,

    [...]
    > Ich strona główna z reklamą hostingu "the plan TO END ALL
    > PLANS" zawiera same wierutne kłamstwa. Próba wykorzystania
    > całego "dostepnego" 750 GB miejsca na dysku i 7,5 TB pasma
    > skończyłaby się dla próbującego spektakularną katastrofą.
    >
    > Żaden normalny człowiek z serwisem na dedyku nie wykupi tam
    > hostingu, za to na jednym serwerze siedzi zwykle tysiąc
    > i więcej userów, każdy wykorzystujący mniej niż 1% gigantycznych
    > zasobów "dostepnych" - zgodnie z ofertą - za jedyne 5$ miesięcznie.

    Przykładów tego typu można zapewne znaleźć dużo, co o niczym nie świadczy.
    Powtórzę to, co pisałem koledze T. - nie jest problemem istnienie segmentów
    rynku. Problemem jest brak wiarygodnego sposobu stwierdzenia z jakiego
    segmentu usługę kupujesz. Oraz brak wiarygodnego sposobu potwierdzenia
    Ci przez dostawcę jakości kupowanej od niego usługi. Samo w sobie nie musi
    to oznaczać, że działanie danego rynku jest w niebezpieczeństwie, ponieważ
    wystarczy, że na rynku konsumenta istnieją efektywne sposoby publicznego
    komunikowania poziomu usług danego dostawcy, np. wiarygodna reputacja.
    Niestety, my nie znajdujemy się w takiej sytuacji. Symptomy tego są dość
    często raportowane choćby właśnie na tej grupie.

    [...]
    > Gdyby skończono z koncesjonowaniem tego rynku (nierealne w
    > Eurosojuzie) uwalniając wszystko jak leci, nie biorąc grubych
    > pieniędzy za częstotliwości, za zezwolenia, za wpisy, za
    > mołziwośc działania ... wtedy istniejący konkurenci tpsa oraz
    > rzesza zupełnie nowych inwestorów sama doprowadziłaby do
    > znormalizowania poziomu usług (vide hostingi w USA).

    Szanowny Nadęty Kolego,

    Proszę ochłonąć. Tunelowanie propagandy amerykańskiego noeliberalnego mitu
    akurat na tej grupie to używanie niewłaściwego forum, bardziej odpowiednie
    byłyby grupy z hierarchii pl.rec.fantastyka. Proszę sobie doczytać np.
    o FCC, tak żeby się trzymać branży, zakresie jej władzy i historii decyzji.
    Porównując nas z USA proszę brać pod uwagę, że przez większą część XX wieku
    była to jedna z najściślej regulowanych gospodarek tzw. Zachodu, która
    u szczytu tej regulacji, w latach 70., osiągała wskaźniki rozwoju których
    do dzisiaj nie może wyrównać, ku wielkiej przykrości ideologów tej religii
    której najwyraźniej Pan też jest wyznawcą.

    Dodatkowo, zakładanie że UKE, niezależnie od zmieniających się ekip, jest
    czymś w rodzaju ekspozytury euro-biurokracji mającej na celu ograniczenie
    rozwoju naszej dynamicznej i sprawnej branży telekomunikacyjnej to
    a) ślepota, b) głupota, niepotrzebne skreślić.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>