  • 31. Data: 2009-03-20 00:40:06
    Temat: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Kefir" napisal w wiadomosci news:gpstm1$db5$1@news.onet.pl...
    [ciach]
    > Wyszukiwarka podrzucala mi uporczywie takze najszybszy sklep. Fiufiu, ceny
    > jak u jubilera. Gratulacje! Jestem dumny! .. ze kupilem gdzie indziej,
    > sporo taniej.

    A zebys nie byl goloslowny:
    http://www.ceneo.pl/1210084

    http://sklep.scigacz.pl/opona-przednia-michelin-pilo
    t-activ-1107017-tltt-p-19775.html

    Szukam akurat opon i faktycznie, pociac sie mozna - bo google juz do niczego
    nie sluzy. Poza promowaniem interesów cwaniaczków od pozycjonowania.
    Cokolwiek wartosciowego czai sie na 3-4 stronie wyników.

    Konia z rzedem komus, kto opowie mi o oponie Pirelli Dragon mtr03.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 32. Data: 2009-03-20 06:34:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sybi pisze:

    > Nie zapomne wygladu Twoich zaczerwienionych oczu po podrozy
    > na Rozanskowisko pare lat temu; lzawisz jadac przez cala Polske
    > w "lenonkach" ale z fasonu nie zrezygnujesz, szyby a juz tem bardziej
    > kasku integralnego nie uznajesz.
    > Twoje zdrowie!;)

    Chyba mnie z kims pomyliles bo ja w zyciu nie bylem na imprezie u
    Dyrechtura.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 33. Data: 2009-03-20 09:14:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    > Posluze sie cytatem: "a ja Pana za inteligenta mialem". Czym Ty sie
    > ekscytujesz? ;) BTW: poszukiwalem maneli (akumulator, gmole, plyta pod
    > silnik i pod kufer). Wyszukiwarka podrzucala mi uporczywie takze
    > najszybszy sklep. Fiufiu, ceny jak u jubilera. Gratulacje! Jestem dumny!
    > .. ze kupilem gdzie indziej, sporo taniej.

    Bo tam tylko elyta kupuje a tu tylko golce i cieniasy siedza.
    Nie wiedziales?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 34. Data: 2009-03-20 10:46:22
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Sybi" <s...@g...pl> wrote in message news:gpu0rc$l76$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha;)
    > Ja tez kiedys sam wszystko robilem, tak bylo ze jak chciales
    > miec motocykl to musiales sam sobie go zrobic. Owszem stelaze
    > tez spawalem;)) Teraz mi sie nie chce a wszelkiego dobra motocyklowego
    > jest w brod wiec wywazanie otwartych drzwi nie ma sensu.
    > Co innego Ty! Zaliczam Cie do kurczacego sie gatunku romantykow
    > motocyklowych;))
    > Nie zapomne wygladu Twoich zaczerwienionych oczu po podrozy
    > na Rozanskowisko pare lat temu; lzawisz jadac przez cala Polske
    > w "lenonkach" ale z fasonu nie zrezygnujesz, szyby a juz tem bardziej
> [...]

    Sybi, nie pomyliles Jimmiego z Kuczem? BTW: przejechalem dzis padaka z
    Nowego Dworu Maz. do Janek, wiochami jakies 70 km. Wszystko szczelnie
    zapiete, niby cieplo, lecz po dojechaniu do fabryki palce na klawiaturze
    przestaly sie mylic po pol godzny. Jestem romantykiem motocyklowym? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 35. Data: 2009-03-20 19:22:07
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Uzytkownik "Kefir" napisal:
> [...]
    > zapiete, niby cieplo, lecz po dojechaniu do fabryki palce na klawiaturze
    > przestaly sie mylic po pol godzny. Jestem romantykiem motocyklowym? ;)

    Nie. Jazda w temperaturach bliskich zeru to nie romantyzm tylko reumatyzm...
    w przyszlosci;) Jak bedziesz dzien zaczynal od rozruchu stawow to zakumasz o
    co biega;)
    Kurde moze to byc!?;)
    No to teraz zagadka: kto byl na rozanskowisku 2,3,4 lata temu na HD
    Sportster,
    chlopak ubrany jak typowy harleista, no wiecie sznurowane spodenki,
    kamizelka,
    fredzelki; mlody, sympatyczny, z tymi czerwonymi slepiami od wiatru;))
    Napewno dlubiacy w swoim sprzecie bo dyskutowal nad wyzszoscia
    jednych zacikow hamulcowych nad innymi niechromowanymi;)
    Aha no i jezeli nie byl to Kuczu to komu stawiam piwo?
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 36. Data: 2009-03-20 19:32:15
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Sybi wrote:
> [...]
    > wiatru;)) Napewno dlubiacy w swoim sprzecie bo dyskutowal nad
    > wyzszoscia jednych zacikow hamulcowych nad innymi niechromowanymi;)

    To był właśnie ten Różański :)
    No dobra, to był Jimmie, nie dało się nie zauważyć, tu siedzą same
    japońce, klapki, szorty, koszulki, texy, dzieci, czapki z daszkiem, a
    tu nagle wjeżdża motocyklista, muchy z zębów zdmuchuje siarczystym
    psyknięciem, ludziom plastikowe kubki z rąk wypadały.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 37. Data: 2009-03-21 08:54:08
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sie przyczepil;)
    > Np. Wingrack wykonuje elementy odlewane z lekkich stopow
    > i sie srubkami skreca.

    Yyyy... cos ty sie czepil tego Wingracka - to nie jest producent stelazy a
    tylko typ mocowania kufrow GIVI, czyli plyta pod kufer. Przynajmniej ja
    nigdy nie widzialem plyt takiej firmy, no pomijajac firmy krzak, z duzym
    napisem wingrack

    Kucik
    FJ 1200A

  • 38. Data: 2009-03-21 09:31:56
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "kucik" napisał:
> [...]
    > tylko typ mocowania kufrow GIVI, czyli plyta pod kufer. Przynajmniej ja
    > nigdy nie widzialem plyt takiej firmy, no pomijajac firmy krzak, z duzym

    Bo uwielbiam Wingracka! Moim zdaniem nie ma nic lepszego do mocowania
    trzech kufow! Jak nie widziales to patrzaj o takie cos chodzi:
    http://moto.allegro.pl/item589069148_stelaz_pod_3_ku
    fry_wingrack_2_givi_nowy_z_plyta.html

    Masz racje ze to wyrob GIVI nie wiedzialem o tym bo mnie to nie
    interesowalo.
    Teraz juz wiem, zreszta (pj) mnie juz wysmial wiec prosze nie kopac
    lezacego!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 39. Data: 2009-03-21 12:36:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Sybi pisze:

    > Bo uwielbiam Wingracka! Moim zdaniem nie ma nic lepszego do mocowania
    > trzech kufow! Jak nie widziales to patrzaj o takie cos chodzi:
> [...]

    Sie czepne - ale Wingrack wyglada jak kupa
    - zakladasz na tyl i tracisz cala finezje jaka wlozyli projektanci w
    motocykl...

    Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego
    mastodonta na tyl...

    Norbi
    KFazer'03

  • 40. Data: 2009-03-21 15:58:34
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Sybi wrote:

> [...]
    > jednych zacikow hamulcowych nad innymi niechromowanymi;)
    > Aha no i jezeli nie byl to Kuczu to komu stawiam piwo?

    Juz raz Ci napisalem: Sw. Jimmie co z miasta Lodzi pochodzi. W jego
    Sporciaku przod jest od R!
    Ciekawsze jednk jest to na czym Pan Krzywa Bulka towarzyszyl dzis
    Jimmiemu na Topieniu Suki Zimy. Gratsy, Rogalu ;)