  • 21. Data: 2009-03-19 07:31:39
    Temat: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Mar 2009 08:26:11 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

    Tylko naklad sil i srodkow czesto jest nieadekwatny do osiagnietych
    zyskow.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 22. Data: 2009-03-19 07:50:48
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Tylko naklad sil i srodkow czesto jest nieadekwatny do osiagnietych
    > zyskow.

    Eee tam :)

    BTW. Jakby ktos cos chcial wyfrezic lub wytoczyc to chwilowo (do
    Wielkanocy, potem bedzie roznie) mam wolne moce przerobowe. Jakby co to
    na priv.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-03-19 07:53:36
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Sybi" <s...@g...pl> wrote in message news:gpsrkl$dmt$1@inews.gazeta.pl...

    > A Ty wiesz ze zostales uhonorowany na scigaczu
    > typulem "Pioro miesiaca"?
    > Wejdz na ich strone i kliknij grupy; linka nie podaje
    > aby nie byc posadzonym o przejscie na ciemna strone mocy.
    > Pierwsze miejsce ma Kefir z wynikiem 56 gratulacje!
    > drugie Kuczu - wynik 52, szacunek!
    > a trzecie (pj) - wynik 48, jestesmy dumni!:))

    Posluze sie cytatem: "a ja Pana za inteligenta mialem". Czym Ty sie
    ekscytujesz? ;) BTW: poszukiwalem maneli (akumulator, gmole, plyta pod
    silnik i pod kufer). Wyszukiwarka podrzucala mi uporczywie takze najszybszy
    sklep. Fiufiu, ceny jak u jubilera. Gratulacje! Jestem dumny! .. ze kupilem
    gdzie indziej, sporo taniej.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 24. Data: 2009-03-19 09:01:06
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

    > Drugie bo ostatnio mam malo czasu na pisanie :)

    zastanawiam sie: skoro scigacz ma własne fora to po cholere im jeszcze
    precle? chyba faktycznie dla kasy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 25. Data: 2009-03-19 09:26:04
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Mar, 10:01, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > zastanawiam sie: skoro scigacz ma własne fora to po cholere im jeszcze
    > precle? chyba faktycznie dla kasy
    Jak to "chyba"? Przeciez Alonzo wprost napisal, ze tak. http://tinyurl.com/cbru73
    (sam koniec)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 26. Data: 2009-03-19 10:15:01
    Od: n...@s...com

    On Thu, 19 Mar 2009 08:50:48 +0100, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    >Eee tam :)

    Wodzu, samse robisz to inna bajka. Ale jak trza isc do tokarza,
    frezera, spawacza, jeszcze zeby byla gietarka, przymiarek troche itd
    W sumie schodzi czas, a kazdy kasuje jak za mokre zboze.

    >BTW. Jakby ktos cos chcial wyfrezic lub wytoczyc to chwilowo (do
    >Wielkanocy, potem bedzie roznie) mam wolne moce przerobowe. Jakby co to
    >na priv.

    A frendzle z ABSu umiesz wytoczyc, bo bym se czyms detka chcial
    przyozdobic ? ;)

    pozdr
    newrom

  • 27. Data: 2009-03-19 10:22:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A frendzle z ABSu umiesz wytoczyc, bo bym se czyms detka chcial
    > przyozdobic ? ;)

    Moge zrobic ale beda za sztywne jak na pierwsze fredzle.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 28. Data: 2009-03-19 11:11:18
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Sybi pisze:

    > Sie przyczepil;)

    > Oczywiscie mozna sobie pospawac ale kazde kufry maja jakis
    > system mocowania. Pospawaj stelaze do kufrow np. Krausera
    > a bedziesz wiedzial, ze nie jest problemem pospawanie rur tylko
    > wykonanie koniecznych uchwytów. Piotr nie napisal do jakich
    > kufrow potrzebuje stelaz, moze mu wszystko jedno;)

    No chyba, że ma się motocykl, do którego _nikt_ nie produkuje choćby
    najmniejszego stelaża :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 29. Data: 2009-03-19 17:53:49
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał:
    > A jaki to problem ? Tokarz + frezer i wszystko sie da :)

    Aha;)
    Ja tez kiedys sam wszystko robilem, tak bylo ze jak chciales
    miec motocykl to musiales sam sobie go zrobic. Owszem stelaze
    tez spawalem;)) Teraz mi sie nie chce a wszelkiego dobra motocyklowego
    jest w brod wiec wywazanie otwartych drzwi nie ma sensu.
    Co innego Ty! Zaliczam Cie do kurczacego sie gatunku romantykow
    motocyklowych;))
    Nie zapomne wygladu Twoich zaczerwienionych oczu po podrozy
    na Rozanskowisko pare lat temu; lzawisz jadac przez cala Polske
    w "lenonkach" ale z fasonu nie zrezygnujesz, szyby a juz tem bardziej
    kasku integralnego nie uznajesz.
    Twoje zdrowie!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 30. Data: 2009-03-20 00:07:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Kuczu" napisal w wiadomosci news:gpt6e1$q4$1@news.wp.pl...

    > Moge zrobic ale beda za sztywne jak na pierwsze fredzle.

    Sztywny fredzel lepszy, kolega mówil.

    --
    Jasio
    vfr vx etz