  • 1. Data: 2009-03-17 13:48:05
    Temat: 1TKTBSZ
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ukłony,

    w imieniu samozwańczego komitetu organizacyjnego, uprzejmie informuję,
    iż w sobotę, dn. 21.03.2009 w okolicy wskazanej poniżej:

    http://tinyurl.com/1TKTBSZ

    (cyt. Dziad): "dupa i gooweno widac... ale to tak ponizej tego napisa...
    nade samo rzeko!.."

    odbędzie się podobno:

    1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

    Program:
    1. Zbiórka 15:00, stacja benzynowa przy Auchan
    2. Dojazd na miejsce - prowadzi Dziadek Jacek (bo jedyny wie dokąd)
    3. Działania kultowe w postaci m.in. maltretowania, spalenia i utopienia
    chochoła łudząco przypominającego niejakiego Jarka K.
    4. Wyjazd do-na podwórko zaprzyjaźnionego salonu/serwisu motocyklowego w
    celu ażeby coś ugrillować (o ile se jeden z drugim przywiezie ze sobą) -
    znowu: prowadzi Dz.J. bo znowu jedynie on wie dokąd.
    5. Rozjazd.

    Reklamacji nie uwzględnia się.

    Dobranoc Państwu.

    --
    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-03-17 20:31:07
    Temat: Re: 1TKTBSZ (3-city)
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    [ciach]
    > odbędzie się podobno:
    >
    > 1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

    Ciekawe ilu twardzieli sie pojawi?
    Jak teraz tej suki nie utopimy to zima jeszcze na stale zostanie
    i wtedy mamy naprawde przesrane!
    Akumulator juz zanabyles?
    Czy wpasc do Ciebie na rozgrzewke?;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 3. Data: 2009-03-17 20:40:22
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Sybi wrote:
> [...]
    > [ciach]

    > Ciekawe ilu twardzieli sie pojawi?
    > Jak teraz tej suki nie utopimy to zima jeszcze na stale zostanie

    Po co tyle krzyku kiedy, po prostu, bys sie napil ;)
    Topcie, byle skutecznie. Sprawdzimy Was ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 4. Data: 2009-03-17 21:47:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Mar 2009 21:31:07 +0100) ktos podajacy sie za Sybi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ciekawe ilu twardzieli sie pojawi?
    > Jak teraz tej suki nie utopimy to zima jeszcze na stale zostanie
    > i wtedy mamy naprawde przesrane!

    W sobote ma byc 5 stopni i sucho wiec calkiem niezle. Ja sie postaram pojawic,
    jak aura bedzie nieciekawa to bez plecaka.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 5. Data: 2009-03-18 21:29:43
    Temat: Re: 1TKTBSZ
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > celu ażeby coś ugrillować (o ile se jeden z drugim przywiezie ze sobą) -
    > znowu: prowadzi Dz.J. bo znowu jedynie on wie dokąd.

    Cholera, mam do Was bliżej :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 6. Data: 2009-03-18 21:39:58
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
    > Cholera, mam do Was bliżej :)

    Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
    Miejsce w garazu tez sie znajdzie!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 7. Data: 2009-03-18 21:47:46
    Od: piomay <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > nade samo rzeko!.."
    > odbędzie się podobno:
    > 1-sze Tradycyjne Kaszubskie Topienie Burej Suki Zimy.

    ROTFL

    Do Kampinosu Wam za daleko ?

    proponuje zrobic lokalne Rozanowiska, Trykowiska, Piernikowiska czy inne
    Piomaypartowiska...

    Swiat schodzi na psy :)

    pozdro
    --
    piomay
    http://www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-03-18 22:07:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    piomay pisze

    > ROTFL
    > Do Kampinosu Wam za daleko ?

    W Kampinosie jest nie-pierwsze i nie-kaszubskie i juz tam bylim

    > proponuje zrobic lokalne Rozanowiska, Trykowiska, Piernikowiska czy inne
    > Piomaypartowiska...

    sam se zrób lokalne piomaypartowisko! ;-)

    > Swiat schodzi na psy :)

    Parafrazujac Ludwika XIV: "Swiat to ja" ?!? :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-03-18 22:11:24
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sybi pisze:

    > Zalatwiac nocleg dla Ojca?;)
    > Miejsce w garazu tez sie znajdzie!

    Lizus! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-03-19 07:26:50
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
> [...]
    Tak.

    > sam se zrób lokalne piomaypartowisko! ;-)

    Czekaj, czekaj! Sa juz plany budowy toru wyscigowego
    pod Gdanskiem to i piomaypartowisko sie zrobi!;-)
    Zreszta nie tylko tu. Pod Krakowem tez juz chca budowac
    tor dla Kubicy to pewnie lokalne piomaypartowiska krakusy
    zrobia;))
    --
    Pozdr
    Sybi