  • 1. Data: 2009-03-16 22:44:51
    Temat: Serwisówka do ZZR 1200 '03
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    Witam,

    czy posiada ktoś może serwisówkę do ZZR-a 1200 '03 i byłby chętny się
    nią podzielić? Forma (PDF, papier) bez znaczenia, cena w granicach
    rozsądku ;-)

    Kontakt na priv: artur.zabronski na gmail.com
    --
    Artur

  • 2. Data: 2009-03-17 08:47:48
    Temat: Re: Serwisówka do ZZR 1200 '03
    Od: "szynszyll" <s...@W...gazeta.pl>

    yo!

    czytaj:

    http://rapidshare.com/files/210208351/kawasaki_zzr_1
    200_2003_german.pdf.pdf.html

    szynszyll
    xtz750

    p.s. całkiem gratis ;)

  • 3. Data: 2009-03-17 20:16:53
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On Mon, 2009-03-16 at 23:44 +0100, Artur Zabroński wrote:
    > czy posiada ktoś może serwisówkę do ZZR-a 1200 '03 i byłby chętny się
    > nią podzielić? Forma (PDF, papier) bez znaczenia, cena w granicach
    > rozsądku ;-)

    Szukałem przez parę dni zanim napisałem wczoraj a dzisiaj się znalazła:
    <http://www.4shared.com/file/62460850/67bf8890/Kawas
    aki_ZZR1200_C1-C3_Service_Manual__English_.html>

    szynszyll dzięki ale niemiecki język trudna język (ta wyżej jest w angielskim) ;-)

    --
    Artur