  • 1. Data: 2009-03-17 11:40:24
    Temat: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Znacie moze jakas firme, ktora podejmie sie pospawania stelaza na 3 kufry
    do motocykla? Motostel, ktory robil mi poprzedni stelaz do RFy nie mial
    nigdy do czynienia z SV i niestety nie da rady go zrobic - musialbym
    dostarczyc motocykl do przymiarki.

    Ceny stelazy Givi, czy SW-tech porazaja niestety.
    Z gory dzieki za namiary.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2009-03-17 16:52:42
    Temat: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał:
    > Ceny stelazy Givi, czy SW-tech porazaja niestety.
    > Z gory dzieki za namiary.

    No cos Ty, naprawde chcesz stelaz spawac?
    Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
    a Ty chcesz cos spawac?

    > Suzuki SV1000S K3
    O Jizaaassss !!;)) Jak takiego potwora se kupiles
    to stelaz naprawede solidny zrob/kup!
    Czym Ty jezdziles poprzednio?
    Bo jakos tak nie pamietam;)))
    No i gratulki ofkos!!
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 3. Data: 2009-03-17 20:09:49
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Sybi pisze:

    > No cos Ty, naprawde chcesz stelaz spawac?
    > Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
    > a Ty chcesz cos spawac?

    O jakich solidnych firmach mowisz ?

    Norbi
    KFazer'03

  • 4. Data: 2009-03-17 21:43:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 17 Mar 2009 17:52:42 +0100) ktos podajacy sie za Sybi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No cos Ty, naprawde chcesz stelaz spawac?
    > Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
    > a Ty chcesz cos spawac?

    Mialem ladnie pospawany do RFy od motostel, moim zdaniem nie roznil sie niczym od
    tych
    sklepowych (poza cena). Udalo mi sie dzisiaj jeszcze znalezc komplet givi
    za niecale 700zl co juz jest cena w miare akceptowalna.

    > O Jizaaassss !!;)) Jak takiego potwora se kupiles
    > to stelaz naprawede solidny zrob/kup!
    > Czym Ty jezdziles poprzednio?
    > Bo jakos tak nie pamietam;)))
    > No i gratulki ofkos!!

    SV chodzilo za mna od dawna, a jak juz kupowac to po co male, skoro jest
    duze :) Jak ostatnio sie widzielismy to mialem GSa, pozniej RF.

  • 5. Data: 2009-03-18 01:50:46
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Tue, 17 Mar 2009 21:43:53 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Mialem ladnie pospawany do RFy od motostel, moim zdaniem nie roznil sie niczym od
    tych
    >sklepowych (poza cena).

    A wiesz czemu był tak dopracowany, solidny i funkcjonalny? Bo
    spędziłem kiedyś z moją RF-ą dwa dni u Roberta na przerabianiu,
    cięciu, spawaniu i modernizacji pierwszej wersji tego stelaża, która
    się łamała ;) Ale efekt końcowy istotnie bdb.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 6. Data: 2009-03-18 07:20:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 18 Mar 2009 02:50:46 +0100) ktos podajacy sie za Eskimos
> [...]

    > cięciu, spawaniu i modernizacji pierwszej wersji tego stelaża, która
    > się łamała ;) Ale efekt końcowy istotnie bdb.

    No to mialem szczescie :)

  • 7. Data: 2009-03-18 07:27:22
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Sybi pisze:

    > Masz do wyboru kilka firm z solidnymi wyrobami
    > a Ty chcesz cos spawac?

    Uwazasz ze spawany bedzie mniej solidny ? To te znane firmy jak je robia
    ? Kleja czy lutuja ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-03-18 09:15:17
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:

    > SV chodzilo za mna od dawna, a jak juz kupowac to po co male, skoro jest
    > duze :) Jak ostatnio sie widzielismy to mialem GSa, pozniej RF.
> [...]

    Twoja ewolucja (i wiernosc SUZUKI) wskazuje _JEDNOZNACZNIE_ jaki bedzie
    nastepny.... ;-)

    (hint: vide stopka)

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-03-18 09:37:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 18 Mar 2009 10:15:17 +0100) ktos podajacy sie za (pj)
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Twoja ewolucja (i wiernosc SUZUKI) wskazuje _JEDNOZNACZNIE_ jaki bedzie
    > nastepny.... ;-)

    O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
    z SV az do emerytury? :)

  • 10. Data: 2009-03-18 10:41:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 18 Mar 2009 10:15:17 +0100) ktos podajacy sie za (pj)

    > O rany, a jak mi sie buza nie podoba to co mam zrobic? Bede musial zostac
    > z SV az do emerytury? :)

    nieno, pozostaje Ci jeszcze przejście do _wyższych_ stadiów moto-matrix'a:
    1) cross / ęduro
    2) HD / GoldWing

    :-P
    --