  • 41. Data: 2009-03-22 11:51:43
    Temat: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gq2nia$46a$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Sie czepne - ale Wingrack wyglada jak kupa
    > - zakladasz na tyl i tracisz cala finezje jaka wlozyli projektanci w
    > motocykl...
    >
    > Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego
    > mastodonta na tyl...

    Pozwolę sobie zauważyć, że założenie czegokolwiek z tyl, czego nie
    przewidział producent powoduej, że "tracisz całą finezję jaką włożyli
    projektanci w motocykl...".
    I nie ważne czy to rurki, rureczki czy blachy.

    pozdr.
    Mystik

  • 42. Data: 2009-03-22 12:24:17
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 22 Mar, 12:51, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > projektanci w motocykl...".
    > I nie ważne czy to rurki, rureczki czy blachy.

    A z drugiej strony są motocykle, które bez kufra (a najlepiej trzech)
    wyglądają jakby im czegoś z tyłu brakowało. Np. V-Strom, Varadero, ten
    nowy 990 Adventure i inne takie z napuchniętym łbem.

    --
    Nikanor [DL650, DR 350, Agility 125]

  • 43. Data: 2009-03-22 21:48:16
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Norbi" napisał:
> [...]
    > motocykl...
    >
    > Juz wole rurkowe - wygladajace znacznie lzej niz takiego

    Wiesz co? To kwestia gustu wiec mozesz mi nagwizdac!;))
    Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 44. Data: 2009-03-23 07:43:55
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))

    Prynty się mówi, prynty...
    A najłądniejsze stelaże to tak czy tak K-WING-SYSTEM firmy Krauser. O!

    pozdr.
    Mystik

  • 45. Data: 2009-03-23 08:03:22
    Od: n...@s...com

    On Mon, 23 Mar 2009 08:43:55 +0100, "Mystik" <m...@p...pl>
    wrote:

    >A najłądniejsze stelaże to tak czy tak K-WING-SYSTEM firmy Krauser. O!

    najladniejsze stelaze to sa zawsze na samochodzie wsparcia, a motur
    bez klamotow lekki i zwinny tylko z kierownikiem ;P

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 46. Data: 2009-03-23 08:24:46
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Sybi pisze:

    > Wiesz co? To kwestia gustu wiec mozesz mi nagwizdac!;))

    Chcialbys... :P

    > Sam se wieszaj jakies rury, druty i inne prety;))

    Zobaczymy co bedzie....

    Norbi
    KFazer'03