    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Stelaz pod kufry na zamowienie
    Date: Fri, 20 Mar 2009 11:46:22 +0100

    Elou!
    "Sybi" <s...@g...pl> wrote in message news:gpu0rc$l76$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha;)
    > Ja tez kiedys sam wszystko robilem, tak bylo ze jak chciales
    > miec motocykl to musiales sam sobie go zrobic. Owszem stelaze
    > tez spawalem;)) Teraz mi sie nie chce a wszelkiego dobra motocyklowego
    > jest w brod wiec wywazanie otwartych drzwi nie ma sensu.
    > Co innego Ty! Zaliczam Cie do kurczacego sie gatunku romantykow
    > motocyklowych;))
    > Nie zapomne wygladu Twoich zaczerwienionych oczu po podrozy
    > na Rozanskowisko pare lat temu; lzawisz jadac przez cala Polske
    > w "lenonkach" ale z fasonu nie zrezygnujesz, szyby a juz tem bardziej
> [...]

    Sybi, nie pomyliles Jimmiego z Kuczem? BTW: przejechalem dzis padaka z
    Nowego Dworu Maz. do Janek, wiochami jakies 70 km. Wszystko szczelnie
    zapiete, niby cieplo, lecz po dojechaniu do fabryki palce na klawiaturze
    przestaly sie mylic po pol godzny. Jestem romantykiem motocyklowym? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.