  • 1. Data: 2009-03-16 22:49:42
    Temat: Inauguracyjna śmierć motocyklisty
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-03-16 22:53:22
    Temat: Re: Inauguracyjna śmierć motocyklisty
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    I link, bo zapomnialem:

    http://www.scigacz.pl/Inauguracyjna,smierc,motocykli
    sty,8736.html

    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2009-03-16 23:16:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:49:42 +0100, Koczis napisał(a):

    > Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

    nie przejechałbyś się?
    czy piszesz dla "fucktu"?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 4. Data: 2009-03-17 01:07:33
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Koczis" wrote...
    > Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

    Ze co? Bo nie bardzo rozumiem... Ze wyraza sie niezbyt dobrze o
    motocyklistach? Ze nie chwali ich tylko ma czelnosc powiedziec, ze niektorzy
    zle robia? Sorry... Moim zdaniem napisane ladnym jezykiem, poprawnie, bez
    "tylnich, karnistrow" i tym podobnych kfiatkow. Tytul Ci sie nie podoba? A
    moze wlasnie chodzi o wywolanie emocji? Moze choc jednego to powstrzyma od
    zapie$#% pierwszego dnia, bo w przeciwnym razie zamiast inauguracji sezonu
    bedzie dokladnie jak w tytule, ktory jest dobry, mocny i "right to the
    point".
    Ja akurat zgadzam sie z autorem art w calosci. Mialem dzisiaj okazje
    zobaczyc takiego madrego... mieszkam na malej osiedlowej ulicy, 200m
    dlugosci. Piach, woda (kropil deszcz), (nieszczesny) plastikowy garb w
    polowie. Motocyklista idiota z predkoscia..... (uprzedzajac) nie mam radaru
    w oczach i dokladnie nie wiem ile jechal, ale bylo to stanowczo za szybko,
    gdyz zakonczylo sie w pozycji horyzontalnej na koncu ulicy... bo za szybko
    bylo i droga sie skonczyla.
    Naprawde az chce sie powiedziec - spokojniej panowie.

    --
    pozdro
    James

  • 5. Data: 2009-03-17 05:56:18
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Koczis napisał(a):
    > Sikacz przeszedl samego siebie, no po prostu Fakt dla motocyklistow.

    Czepiasz sie Koczisie - IMO artykul wywazony, rozsadny i wcale nie
    napisany w stylu fucktu.
    Tylko cholercium nie wiem, czy pozytywne opinie tutaj o nim wyrazane,
    nie przyniosa odwrotnego skutku - skoro precle cos chwala, to musi to
    byc be...

  • 6. Data: 2009-03-17 07:06:44
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gpne1p$mkk$1@news.onet.pl...
    > Koczis napisał(a):

    > IMO artykul wywazony, rozsadny i wcale nie napisany w stylu fucktu.

    Też przeczytałem i też się zdziwiłem.
    Poza tytułem i bijącymi po oczach zdjęciami, to całość bardzo dobrze
    napisana.

    pozdr.
    Mystik

  • 7. Data: 2009-03-17 07:18:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Koczis napisał(a):
    > I link, bo zapomnialem:
    >
    > http://www.scigacz.pl/Inauguracyjna,smierc,motocykli
    sty,8736.html

    yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-03-17 07:40:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    sty,8736.html

    > yy.... a co w tym artykule jest nie tak? Tylko to ze jest ze scigacza?

    Tytuł jest troche, tego, za ostry. Sam art. jest OK. Mialem sie
    prszyczepiic do tego samego co Koczis ale przeczytalem i mi przeszlo.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 9. Data: 2009-03-17 08:01:09
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    Mystik <m...@p...pl> napisał(a):

    > Też przeczytałem i też się zdziwiłem.
    > Poza tytułem i bijącymi po oczach zdjęciami, to całość bardzo dobrze
    > napisana.

    A to ja się przyczepię :).
    Cytat:
    " ... Jeszcze parę lat temu zapewne dawałbym z garści ile wlezie, teraz
    jedynie spokojnie przyglądałem się temu, co dzieje się ze mną i z maszyną. ..."

    "Zapomniał wół jak cielęciem był"? :)
    Innymi słowy autor nie wziął poprawki, że sam był kiedyś młody i pewnie też
    robił głupie rzeczy, a teraz robi z siebie wzór do naśladowania ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 10. Data: 2009-03-17 08:17:05
    Od: k...@g...com

    On Mar 17, 9:01 am, "Rafael" <r...@g...pl>
    wrote:
    > "Zapomniał wół jak cielęciem był"? :)
    > Innymi słowy autor nie wziął poprawki, że sam był kiedyś młody i pewnie też
    > robił głupie rzeczy, a teraz robi z siebie wzór do naśladowania ...

    Lepszy wzór niż wór.