eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszek › Re: Staruszek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Staruszek
    Date: Fri, 24 Nov 2017 21:14:07 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <ov9uig$79b$4@node2.news.atman.pl>
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
    <5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1511554448 7467 46.21.210.209 (24 Nov 2017 20:14:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Nov 2017 20:14:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 171124-6, 2017-11-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619642
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-24 o 20:10, cef pisze:
    > W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    >> Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
    >
    >>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>
    >> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>
    >>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>> to się nie zatrzymasz.
    >>
    >> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >
    > Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    > a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    > itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    > już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    > zmienić bieg
    > i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    > na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    > i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    > trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.

    Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: