-
Data: 2017-11-25 14:18:29
Temat: Re: Staruszek
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 25.11.2017 o 13:05, cef pisze:
>>> To nie popierdóka tylko podstawa i dorabianie do tego ideologi, że
>>> jak hamujesz awaryjnie, to najpierw sobie wykonujesz mnóstwo innych
>>> czynności, bo to Cię nie rozprasza jest zwykłym pieprzeniem głupot.
>>
>> A kto ci napisał, że _najpierw_? Nie dorabiaj teorii. Wciskanie
>> sprzęgła przy awaryjnym hamowaniu jest jak najbardziej prawidłowym
>> odruchem a nie błędem. Choćby dlatego, że jak zdusisz silnik, to nie
>> będziesz miał wspomagania kierownicy
>
> No ale ja też nie pisałem, że nie wciskamy wcale sprzęgła, tylko, że
> najpierw hamulec a potem sprzegło.
Jeszcze raz - kto ci napisał, że sprzęgło wciskamy najpierw. Wciskamy
hamulec i jednocześnie (lub chwilę potem - mało istotne) sprzęgło.
Koniec tematu.u.
> I dyskusja była o tym,który pedał najpierw
Nie - takiej dyskusji nie było. Nikt nie twierdził, ze najpierw wciskamy
sprzęgło.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.17 14:20 RadoslawF
- 25.11.17 14:30 Shrek
- 25.11.17 16:10 TomN
- 25.11.17 16:28 cef
- 25.11.17 16:28 cef
- 25.11.17 16:35 cef
- 25.11.17 16:37 cef
- 25.11.17 16:37 Shrek
- 25.11.17 16:40 Shrek
- 25.11.17 17:04 cef
- 25.11.17 17:23 Robert Wańkowski
- 25.11.17 17:31 cef
- 25.11.17 17:33 Shrek
- 24.11.17 22:56 Yakhub
- 25.11.17 00:46 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=