eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStara manualna skrzynia biegów VW, odgłos szurania.Re: Stara manualna skrzynia biegów VW, odgłos szurania.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stara manualna skrzynia biegów VW, odgłos szurania.
    Date: Sat, 26 Jul 2014 12:01:56 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 42
    Message-ID: <lr301p$t7d$1@speranza.aioe.org>
    References: <lqvv63$2sv$1@speranza.aioe.org>
    <X...@l...net>
    NNTP-Posting-Host: CXP28eBCh5QLd0yC0XhPKQ.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540033
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-26 13:54, PiteR pisze:
    >
    > Czy luz jest taki sam po obu stronach? Nie masz jakichś zdjęć tej
    > skrzyni? (mogą być z netu). Scirocco 1 czy 2?

    Scirocco 2, np.
    http://olx.pl/oferta/skrzynia-golf-mk1-CID5-ID5KHe7.
    html
    http://olx.pl/oferta/skrzynia-biegow-golf-mk1-i-cabr
    io-scirocco-mk2-ii-1-6-1-8-polosie-CID5-ID4zA8R.html

    >
    > Pół centymetra to dużo. W golfie 2 flansza wytarłaby już simeringii i
    > uciekłby olej na ziemię. Flansza na końcu ma wielopust i sprężynę.
    > Przykręcona jest jedną śrubą na środku imbus 6. Najpierw po włożeniu
    > jest chybotlliwa a w miarę dokecania sztywnieje. Ludziom ta sruba się
    > sama odkręca.
    >

    O tej śrubie nie wiedziałem, ruszam flanszą, od strony pasażera (dłuższa
    półłoś) luz wydaje się większy.

    >
    > Łożyska są pewnie w skrzyni i nie wyjmiesz ich z zewnatrz. Nie obejdzie
    > się bez rozbierania skrzyni.
    >

    Tego się domyślałem :)

    >
    > Być może śruba flanszy się odkręciła, półoś się wydłużyła ima ciaśniej.
    > Albo przegub wewnętrzny umarł. Nie rozkręcisz nie dowiesz się :)
    >

    Przeguby wymieniałem rok temu, wszystkie na raz.
    Kilka dni temu zorientowałem się, że mam zakleszczone prowadnice
    zacisków - jechałem akurat po autostradzie i hamowanie powyżej 100km/h
    sprawiło takie turbulencje, że od razu pojechałem na garaż. Po zrobieniu
    prowadnic (chodzą jak w masełko niemalże), efekt się zmniejszył, ale
    występuje niezależnie od prędkości z jakiej hamuje (taki efekt krzywych
    tarcz). Tarcze wymieniane dwa lata temu.

    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: