eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-04-20 22:43:17
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, April 20, 2012 4:11:06 PM UTC-4, V-Tec wrote:
> [...]
    k-Reviews/Canon-5D-Mark-III-Review/Sensor-performanc

    > to jest porównanie matryc, nie aparatów. No i wagi poszczególnych
    > parametrów są umowne (ach, te statystyki). I co z tego że matryca z
    > NEX-7 jest na równi oceniona z tą D700? Myślę, że posiadaczy D700 mało
    > to obchodzi, a w 99% przypadków osiągi matrycy są dla nich wystarczające
    > i po prostu robią zdjęcia.

    Jak to fajnie nalezec do jednego procenta.
    Naleze do tych, ktorym zawsze brakuje czegos lepszego, zwlaszcza w sprzecie
    fotograficznym.
    Ci od testow matryc, to o dupe moga sobie potluc swoje wyniki.
    Zadko daje sie omotac jakimis statystykami, ale z Nikonem d7000 dalem sie wyrolowac
    wspanialym opiniom o jego matrycy.
    Bez sprawdzenia, zakupilem 4 takie aparaty dla moich fotografow i porazka nastapila
    juz po pierwszych zdjeciach.
    Matryca w tych aparatach, zaczyna mocno szumiec, juz przy 800 ASA, co dla mnie jest
    nie do przyjecia. Za te pieniadze ktore kosztuje Nikon d7000, mozna kupic staruszka
    Canona 5d, ktorym smialo mozna fotografowac przy 1600 ASA.
    Przy wysokich czulosciach, Nikon d3, ze swoja matryca jest gorszy od Canona 5dm2,
    ktoreymi tez fotografowalem.
    Nikona d3s nie probowalem, ale mialem ochote na zapowiadanego Nikona d4, do czasu az
    sie pokazal Canon 5dm3.
    Jden z tych canonow juz mam przetestowany i obecnie czekam na druga sztuke z kitowym
    obiektywem.
    Mozecie pieprzyc, ze Nikon jest lepszym apatarem ale jesli chodzi o dobra jakosc
    zdjec przy wysokich czulosciach, to nie ma szans z Canonem.
    Oba systemy uzywalem z najlepszymi obiektywami i taka jest moja o nich opinia.
    Do kotletow nie tylko slubnych - Canon jest dla mnie najlepszy, mimo paru funkcji,
    ktore sa calkiem fajne w Nikonie i ktorych bedzie mi troche brakowalo w Canonie.

    Slon