eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-04-21 10:37:19
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, April 21, 2012 3:11:37 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Kolejna prawda, po żonie - restauratorce i czterech pracownikach z
    > nikonami d7000 :)

    Czy ty jestes tak bezdennie glupi, ze nawet nie potrafisz zrozumiec pisanego tekstu?
    Kto cie ulomny umyslowo synku, oszukal na temat czterech pracownikow, z czterema
    nikonami d7000?
    To, ze twoje urojenia sa chore to juz ci pisalem.
    Jesli tak nie jest, to wskaz cytat, w ktorym pisalem o czterech pracownikach z
    czterema nikonami d7000.
    Za kazdym razem kiedy cos odpiszesz, to udowadniasz, ze jestes co najmniej wtornym
    analfabeta, jesli nie kalaeka umyslowym.
    Co zas sie tyczy zony restauratorki, to bylem z nia cale 2 i pol roku.
    Po rozwodzie z nia, znow trafila mi sie restauratorka z polski, ktora przyjechala do
    Ameryki na zarobek i pukalem ja z doskoku w weekendy, przez ponad jeden rok.
    Kobicina miala przynajmniej gdzie pomieszkac w wolne od pracy dni, bo na codzien
    pracowala na domku jako sluzaca.
    Gdyby cie interesowalo, to byly to jdyne restauratorki z ktorymi bylem zwiazany
    pukaniem przez dluzszy okres czasu.
    Praca ktora wykonuje, zawsze dawala mi duze mozliwosci w zapoznawaniu nowych towarow
    do pukania.
    Z tego tez wlasnie powodu rozwiodlem sie z moja pierwsza zona.
    Nastepne moje 2 zwiazki malzenskie, to juz byly tylko na prosbe pan, aby mogly sobie
    uregulowac pobyt.
    Myslalem, ze juz wiecej sie nie ozenie, ale chyba nie bede w stanie odmowic jedenej
    ladnej latynosce.
    Jedyne co mnie wstrzymuje, to fakt, ze jest 23 lata mlodsza, ale puka sie jak zadna
    inna poprzednia.

    Slon