eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-04-21 08:52:45
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, April 21, 2012 2:29:39 AM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > No patrz, zmarnowałeś godzinę na utworzenie bełkotu pełnego nienawiści,
    > którego chyba nikt, łącznie ze mną, porządnie nie przeczytał. I kto tu
    > czyją ością jest? :)

    Jakos nie chce mi sie wierzyc, zeby napisanie takiego belkotu zajelo godzine czasu,
    nawet takiemu niedoledze umyslowemu jak ty.
    Gdybys jednak rzeczywiscie tyle czasu na tyakie cos potrzebowal i oceniasz mn ie
    wedlug swoich mozliwosci, to znow mnie zaskakujesz swoim kalectwem umyslowym.
    Co zas do osci, to przecierz nikt inny tylko wlasnie ty pisales, ze stoje ci oscia w
    dupie. Jesli jednak znajdziesz, ze ja cos takiego napisalem, to smialo wskaz cytat a
    ja w odrozniemiu od ciebie odszczekam to co napisalem o osci.
    Poniewaz jednak mam pewnosc, ze nic takiego nie napisalem abys ty mi stal oscia w
    dupie, to mam rowniez pewnosc, ze nic takiego nie zacytujesz na potwierdzenie twoich
    chorych urojen.
    Wiem tez, ze jako imbecyl nie bedziesz w stanie przyznac mi, ze mam racje.
    Kolejny raz, ulomny chlopino osmieszasz sie.

    Slon.