eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaStagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO) › Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
  • Data: 2012-04-21 10:56:50
    Temat: Re: Stagnacji Canona ciąg dalszy ;-) (5D mk. III pomierzony przez DxO)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-21 10:37, Slon pisze:
    > Jesli tak nie jest, to wskaz cytat, w ktorym pisalem o czterech pracownikach z
    czterema nikonami d7000.

    Osiem postów wyżej :)

    > Co zas sie tyczy zony restauratorki, to bylem z nia cale 2 i pol roku.
    > Po rozwodzie z nia

    Zdążyłeś się z nią rozwieść dziś pomiędzy 1:27, a 10.37? :)

    > Jedyne co mnie wstrzymuje, to fakt, ze jest 23 lata mlodsza, ale puka sie jak zadna
    inna poprzednia.

    To już twoja czwarta fantazja w tym wątku :)
    A teraz zmarnujesz następną godzinę na tworzenie ciętej riposty. Tylko
    się nie pomyl znowu w faktach :)

    --
    pozdrawia Adam
    /25% badanych nie wie ile to jest 25%/