    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Stacjonarny mp3
    Date: Wed, 5 Apr 2017 01:10:37 +0200
    <obt667$9kt$1@node2.news.atman.pl> <obtauo$ejk$1@node2.news.atman.pl>
    <obtdm5$hf5$1@node2.news.atman.pl> <obtfud$jtq$1@node2.news.atman.pl>
    <obuj8o$kj2$1@dont-email.me> <obvr0e$t8b$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@b...co.uk>
    <oc0qq3$9g4$1@dont-email.me>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:oc0qq3$9g4$1@dont-email.me...
    > el_es pisze:
    > [..]
    >
    > No chyba że SDI, dla mnie to lekka abstrakcja bo LAN miałem na kilka lat
    > przed pojawieniem się SDI, więc serwer na debianie robiący za sambę, FTP,
    > FSGS i inne takie dostał rolę routera, firewall był "w pakiecie".

    Nie, no spoko, dość wcześnie byłem świadom, że otwieranie drzwi złodziejowi
    nie jest rozsądne. Pierwszym moim FW był Zone Alarm, ale znajomy admin
    ostrzegł mnie, że program ten ma dziurę, która umożliwia łatwy włam.
    Zmieniłem na Kerio PF 2.1.3, a potem 2.1.4 i spolszczenie. Używałem w XP
    także (nawet daje radę), ale wywalał się na niebiesko sterownik tegoż, z
    objawów wynikało, że następowało przepełnienie jakiegoś bufora. Więc dziś
    jadę na samym systemowym, o ile to nie jest XP bez SP, czy z SP1. Próbowałem
    Comodo, nawet dobry, ale niesłychanie zachłanny na zasoby i nie do końca
    intuicyjny. Więc musi mi wystarczyć systemowy.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.