  • Data: 2017-04-05 19:45:21
    Temat: Re: Stacjonarny mp3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "el_es" napisał w wiadomości grup
    view.co.uk...
    On 04-Apr-17 16:40, Cezar wrote:

    >Jesli tak jak strumien danych ktory sie przesyla przez BT, to chyba
    >raczej BEZSTRATNIE ;J

    Stratnie.

    Glowny problem to taki, ze pierwsze BT bylo dosc wolne.
    Nawet 1Mb/s w wersji 2.0 ale podstawowej to jest za malo na CD-Audio.
    2.0+EDR z narzutami protokolu tez chyba niezbyt starcza, wiec profil
    A2DP uzywa kompresji dzwiekow SBR, stratnej.
    https://en.wikipedia.org/wiki/SBC_(codec)
    Sa tez opcje wprowadzenia innych kompresji.

    (sluchawki BT do telefonow, czyli mono i z mikrofonem, uzywaja profili
    HSP/HFP i jeszcze wiekszych kompresji.
    Wszak telefon gsm kompresuje roz/mowe do ok 14kb/s)

    A dalej to juz nie bardzo wiem - ten strumien danych BT transmituje
    bezstratnie ... ale to chyba cos na ksztalt UDP - transmisja tylko w
    jedna strone i straty moga sie pojawic :-)

    J.