  • Data: 2011-09-22 17:04:15
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WiesłaW" napisał w wiadomości grup
    > Brak specyfikacji płyty głównej. Podany chipset sugeruje płytę w
    > segmencie mocno ekonomicznym. Jakość i niezawodność nie są tu
    > najmocniejszą stroną.

    Myślisz, że w komputerze budżetowym będzie płyta nie wiadomo jaka? Jak włożysz
    płytę do 200 zł to niezależnie od producenta nie będzie jakość high-end. Mam w
    swoim płytę budżetową i jakoś chodzi 4 lata. Nie słyszałem, żeby jakiś producent
    miał wyjątkowo kiepskie mobo.

    > Brak specyfikacji zasilacza. Po obudowie można się domyślać, że to
    > Foxconn i tyle. Oto jakie zasilacze Foxconna udało mi się znaleźć:

    Na pewno lepsze, niż codegen. Taki komputer nie będzie obciążony, więc prawie
    każdy zasilacz będzie cichy.

    > Poza tym interesowałby mnie producent pamięci, dysku, płyty, DVD.

    Pamięć: co to za różnica czy Kingston, Corsair, OCZ, Goodram? Nie będziesz robił
    O/C (zresztą wszyscy biorą kości z 2-3 fabryk), więc obecnie marka nie ma
    znaczenia.
    Dysk - obecnie zostali 2 producenci dysków: Seagate i WD. Obstawiam na 93,7%, że
    siedzi tam seagate. Zresztą to komputer do biura to myślisz, że jest jakaś
    różnica? Ile system szybciej się odpali? 0,5 sekundy? Góra 1 sek. Nie ma to
    całkowicie znaczenia co tam siedzi. Jak ma paść to i padnie.
    DVD - litości. Kto obecnie wypala tyle płytek, żeby patrzeć na żywotność lasera
    w napędzie.

    > Tego po prostu nie można z niczym porównać i o to tu chodzi.

    > Karta graficzna najniższych lotów i czterordzeniowy procesor?. Do
    > grania za mało, do Worda za dużo. To do czego to jest?

    Flash z tego skorzysta, a grafika pomoże w akceleracji.