  • Data: 2011-09-22 19:29:01
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-09-2011 o 19:04 qwerty napisał na pl.comp.pecet:

    > Myślisz, że w komputerze budżetowym będzie płyta nie wiadomo jaka? Jak
    > włożysz płytę do 200 zł to niezależnie od producenta nie będzie jakość
    > high-end. Mam w swoim płytę budżetową i jakoś chodzi 4 lata. Nie
    > słyszałem, żeby jakiś producent miał wyjątkowo kiepskie mobo.

    Widzę, że się kompletnie nie rozumiemy. Gdzie ja napisałem, że w
    ekonomicznej wersji będzie jakość high-end?
    Odniosłem się do słów autora wątku: "Ale to ma być maszynka do pracy i
    stabilnej pracy".
    Napisałem również w poprzednim poście, że jak ktoś ma trochę szczęścia
    to i taka płyta mu długo popracuje. Jak to się mówi - jest ryzyko jest
    zabawa.
    Kupiłeś sobie taką płytę, która pracuje 4 lata to się możesz cieszyć.
    Ja znam mniej zadowolonych użytkowników takich płyt.

    > Na pewno lepsze, niż codegen. Taki komputer nie będzie obciążony, więc
    > prawie każdy zasilacz będzie cichy.

    Skąd wiesz, że lepsze. Od wróżki? Znaczy - jak lepszy niż Codegen to już
    jest świetny i na pewno prawie cichy. Strasznie wysoki punkt odniesienia
    wybrałeś.

    > Pamięć: co to za różnica czy Kingston, Corsair, OCZ, Goodram? Nie
    > będziesz robił O/C (zresztą wszyscy biorą kości z 2-3 fabryk), więc
    > obecnie marka nie ma znaczenia.
    > Dysk - obecnie zostali 2 producenci dysków: Seagate i WD. Obstawiam na
    > 93,7%, że siedzi tam seagate. Zresztą to komputer do biura to myślisz,
    > że jest jakaś różnica? Ile system szybciej się odpali? 0,5 sekundy? Góra
    > 1 sek. Nie ma to całkowicie znaczenia co tam siedzi. Jak ma paść to i
    > padnie.
    > DVD - litości. Kto obecnie wypala tyle płytek, żeby patrzeć na żywotność
> [...]

    Napisałem wyżej i stoi jak wół, że chciałbym znać producentów, abym mógł
    to z czymś porównać. Obstawiasz Seagate powiadasz. No to może zróbmy
    jakieś zakłady? A ja się pytam, dlaczego to jest jakaś wielka tajemnica?

    Dlaczego ja w sklepach widzę jeszcze marki Hitachi i Samsung?
    Nie utożsamiam ich z WD i Seagate, bo to są całkiem inne konstrukcje.

    > Flash z tego skorzysta, a grafika pomoże w akceleracji.

    Cztery rdzenie dla samego flasha? Nie jestem pewny opłacalności,
    szczególnie w biurze.
    A grafika.. Naprawdę wierzysz, że ta grafika pomoże komuś w akceleracji?

    Ech, myślałem, że z Ciebie bardziej wyrównoważony adwersarz.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail