  • Data: 2011-09-26 05:55:33
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: Marrcino <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-25 21:09, Franc pisze:
> [...]
    1-4GB-500GB-DVDRW-HD2000-19in1-Win7Pro64-3YNBD

    > Jestem prawie zdecydowane, tylko.... Miał ktoś do czynienia z kompami
    > stacjonarnymi DELL?
    > Gwarancja jest NBD - ma to ktoś przećwiczone - jako to jest w praktyce?

    Ja mam do czynienia na codzień z prawie dwustoma (+plus blejdy).
    Gwarancja przydaje sie niezmiernie rzadko, ale wygląda to tak: Jak się
    coś zepsuje to zapuszczasz płytę diagnostyczną (jest w zestawie)
    oczywiście jak się da ją zapuscić, zczytujesz kod błędu dzwonisz na
    serwis i następnego dnia masz kuriera albo technika (w zależności od
    uszkodzenia) z nowa częscią. Nigdy nie zdażyło mi się że by to trwało
    dłużej, podczas kupna pytaj o gwarancję 5 lat. U mnie ostatnio w
    optiplexach 990 kosztowało to tylko stówę więcej (z usługą pozostaw swój
    dysk twardy).

    Marrcino