  • Data: 2011-09-26 09:48:42
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-09-26, o godz. 10:36:05
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Mam jakieś 300 desktopów Della + ok 30 laptopów, wszystko z gwarancją
    > NBD. Problemów nigdy nie było, jeśli to coś banalnego typu dysk
    > twardy, to przysyłają po prostu nowy (i można umówić się, że wadliwy
    > odeślesz za tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów
    > przyjeżdża po prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na
    > miejscu.

    opisywałem już tutaj problem z NBD w sytuacji gdy nie odpalił
    nowo zakupiony Dell - przyjechał z uszkodzonym dyskiem. Okazało się że
    odmawiają dostarczenia dysku z preinstalowanym systemem lub kompletu
    płyt instalacyjnym - można to zrobić płacą po raz kolejny za system. Z
    uporem maniaka twierdzą że należy zrobić płyty do reintalacji z dysku
    który był uszkodzony. Nie wyjaśniając jak to zrobić w sytuacji gdy ten
    dysk nie działa już przy pierwszym uruchomieniu komputera. Sytuacja
    specyficzna ale warto wiedzieć że może się zdarzyć. W moim przypadku
    pomogła kopia z identycznego komputera który był po ręką ale musiałem
    potem zmieniać numer seryjny systemu by był zgodny z tym co na naklejce.

    W podobnej sytuacji Lenovo przysłało po prostu płyty instalacyjne
    kurierem.

    Zdrówko