  • 1. Data: 2011-09-22 12:05:44
    Temat: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Grupo,
    Podzielcie się mądrym słowem.

    Do biura muszę kupić stacjonarny komp. Office, jakiś program do obsługi
    itp.
    Szukałem i trafiłem, że komputronik sprzedaje gotowe zestawy (jak wielu
    innych) z dołożonym W7. Niestety, opisy podzespołów jest b. skrótowy, a
    dokładnieszych danych nie podaję (takie info przesłali na moje zapytanie).

    Czy Waszym zdaniem kompy-gotowce są coś warte? To po prostu ma działać i
    tyle.
    Jeżeli macie doświadczenia w/w to proszę o podzielenie się.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2011-09-22 12:09:43
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:05, Franc wrote:
> [...]
    > tyle.
    > Jeżeli macie doświadczenia w/w to proszę o podzielenie się.

    Miliony gotowców działają w milionach biur na całym świecie. Jeśli ma
    działać, wysyłać maile i otwierać dokumenty Worda, zrobi to nawet lepiej
    niż składak od pana Kazia składany do kupy na kuchennym stole (cichy,
    stabilna i sprawdzona konfiguracja).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-09-22 12:19:27
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 13:09:43 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > działać, wysyłać maile i otwierać dokumenty Worda, zrobi to nawet lepiej
    > niż składak od pana Kazia składany do kupy na kuchennym stole (cichy,

    Też tak sobie pomyślałem. Troszę to boli (lubię grzebać), że zaplmobowany
    itp. Ale to ma być maszynka do pracy i stabilnej pracy.
    --
    Franc

  • 4. Data: 2011-09-22 12:23:59
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:19:27 +0200, Franc napisał(a):

    > Też tak sobie pomyślałem. Troszę to boli (lubię grzebać), że zaplmobowany
    > itp. Ale to ma być maszynka do pracy i stabilnej pracy.

    popros sprzedawce, zeby nie zaklejal (ktos to jeszcze robi?) i tyle...

    --
    jg

  • 5. Data: 2011-09-22 12:24:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:19, Franc wrote:

    > Też tak sobie pomyślałem. Troszę to boli (lubię grzebać), że zaplmobowany
    > itp. Ale to ma być maszynka do pracy i stabilnej pracy.

    Grzebanie też lubię, ale kobiecie do pracy wolałem kupić coś
    "firmowego", niż kazać klientowi czekać trzy dni na dokumenty, bo ja
    walczę z jakimiś nielubiącymi się komponentami. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2011-09-22 12:26:44
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Franc" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Też tak sobie pomyślałem. Troszę to boli (lubię grzebać), że zaplmobowany
    > itp. Ale to ma być maszynka do pracy i stabilnej pracy.

    Jak, zaplombowany? To są jeszcze jakieś firmy, które plombują PC?

  • 7. Data: 2011-09-22 12:28:24
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 14:26:44 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

    > Jak, zaplombowany? To są jeszcze jakieś firmy, które plombują PC?

    Tak, wyżej wspomniany komputronik.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2011-09-22 12:31:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:28, Franc wrote:

    > Tak, wyżej wspomniany komputronik.

    Chyba sobie żarty robią..

    Swoją drogą, Komputronik nie ma wiele wspólnego z Dellami czy HP
    pakującymi swoje płyty główne itp. Ot, bierze obudowę, napcha tego co
    jest w magazyne i sprzedaje jako gotowiec.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-09-22 12:55:07
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 13:31:18 +0100, kamil napisał(a):

    > Chyba sobie żarty robią..
    >
    > Swoją drogą, Komputronik nie ma wiele wspólnego z Dellami czy HP
    > pakującymi swoje płyty główne itp. Ot, bierze obudowę, napcha tego co
    > jest w magazyne i sprzedaje jako gotowiec.

    http://www.komputronik.pl/product/126548/Sprzet_komp
    uterowy/Komputery_PC/Komputronik_Sensilo_MT_145_F018
    _.html

    skrót
    http://tinyurl.com/3fepe7d

    Cytam z maila od nich:
    "Niestety nie podajemy takich informacji. Sprzęt jest zmontowany z
    najlepszych producentów na rynku."
    "Tak, sprzęt jest plombowany."

    PS.

    Czy znam ktoś gdzieś możliwość kupienie gotowca z systemem o podobnych
    paramtrach i W7 na pokładzie. Bo tak naprawdę to o to chodzi.
    --
    Franc

  • 10. Data: 2011-09-22 13:02:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 13:55, Franc wrote:

> [...]
    >
    > Czy znam ktoś gdzieś możliwość kupienie gotowca z systemem o podobnych
    > paramtrach i W7 na pokładzie. Bo tak naprawdę to o to chodzi.

    A cena? Poza tym w sprzęcie biurowym zintegrowana grafika spokojnie
    wystarczy..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil