  • Data: 2011-09-22 21:32:29
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-22 14:55, Franc pisze:

    > http://www.komputronik.pl/product/126548/Sprzet_komp
    uterowy/Komputery_PC/Komputronik_Sensilo_MT_145_F018
    _.html

    > skrót
    > http://tinyurl.com/3fepe7d
    >
    > Cytam z maila od nich:
    > "Niestety nie podajemy takich informacji. Sprzęt jest zmontowany z
    > najlepszych producentów na rynku."
    > "Tak, sprzęt jest plombowany."
    >
    > PS.
    >
    > Czy znam ktoś gdzieś możliwość kupienie gotowca z systemem o podobnych
    > paramtrach i W7 na pokładzie. Bo tak naprawdę to o to chodzi.

    Witam,
    Napisz na priv do mnie (mail zakodowany rot13). Mam dostęp do markowych
    HP z Zachodniej Europy. Nigdzie nie kupisz sprzętu stacjonarnego taniej
    niż ja mam.
    Jako przykład:
    Pavilion Elite HPE-030nl PC, PC i7-860 (2.8GHz), 6GB (3x2GB), 2TB(2x1TB)
    , NVIDIA GeForce GTX260 1.8GB, WIFI, TV TUNER, Wireless - w sklepie 4999
    zł,
    http://media.kieskeurig.nl/images/00/93/00/77/3e32/4
    f9b/a530/a685c1681e24/l.jpg
    http://tweakers.net/pricewatch/247238/hp-pavilion-el
    ite-hpe-030nl.html#tab:info
    ostatnio załatwiłem koledze za trochę ok 2100 zł.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz