  • Data: 2011-09-26 09:36:05
    Temat: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/09/2011 20:09, Franc wrote:
> [...]
    1-4GB-500GB-DVDRW-HD2000-19in1-Win7Pro64-3YNBD

    > Jestem prawie zdecydowane, tylko.... Miał ktoś do czynienia z kompami
    > stacjonarnymi DELL?
    > Gwarancja jest NBD - ma to ktoś przećwiczone - jako to jest w praktyce?

    Mam jakieś 300 desktopów Della + ok 30 laptopów, wszystko z gwarancją
    NBD. Problemów nigdy nie było, jeśli to coś banalnego typu dysk twardy,
    to przysyłają po prostu nowy (i można umówić się, że wadliwy odeślesz za
    tydzień jak już skopiujesz dane), przy padzie laptopów przyjeżdża po
    prostu technik z częściami w pudełku i wymienia na miejscu.

    Wykupujemy też na nie ubezpieczenie od zalania itp, kilka razy
    korzystaliśmy przy uszkodzonym ekranie i wymieniali po prostu, rzeczy
    takie jak zalania chcą czasem zabrać do serwisu, żeby potestować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net