    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Stacjonarny do biura z W7 - gotowiec
    Date: Thu, 22 Sep 2011 18:26:34 +0200

    Dnia 22-09-2011 o 15:15 qwerty napisał na pl.comp.pecet:

    > Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...
    uterowy/Komputery_PC/Komputronik_Sensilo_MT_145_F018
    _.html

    > Jak skrótowy, jak prawie wszystko jest podane?

    Jak to twierdził producent całkiem niezłego trunku - "prawie"
    robi wielką różnicę :)
    Brak specyfikacji płyty głównej. Podany chipset sugeruje płytę w
    segmencie mocno ekonomicznym. Jakość i niezawodność nie są tu
    najmocniejszą stroną.
    Brak specyfikacji zasilacza. Po obudowie można się domyślać, że to
    Foxconn i tyle. Oto jakie zasilacze Foxconna udało mi się znaleźć:

    http://www.foxconnchannel.com/product/Peripherals/se
    ries.aspx

    Poza tym interesowałby mnie producent pamięci, dysku, płyty, DVD.
    Tego po prostu nie można z niczym porównać i o to tu chodzi.

    Karta graficzna najniższych lotów i czterordzeniowy procesor?. Do
    grania za mało, do Worda za dużo. To do czego to jest?
    Dobra płyta z "integrą" i dobry "dwurdzeniowiec" byłby w tym
    przypadku chyba lepszym rozwiązaniem, przynajmniej dla autora wątku.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail