eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 37

  • 21. Data: 2011-03-22 12:49:05
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
    > W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
    >> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
    >
    > PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
    >
    Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??


  • 22. Data: 2011-03-22 12:50:46
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
    > On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
    >
    >> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
    >> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
    >> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
    >> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
    >> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
    >> obudowę i elektronikę dysku.
    >
    >
    > Też jakiś sposób. :)
    >
    > Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
    > cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
    > użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
    >
    >
    Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
    Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
    zrobią :)


  • 23. Data: 2011-03-22 12:55:33
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 12:50, Kamil 'Model' wrote:
    > W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
    >> On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
    >>
    >>> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
    >>> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
    >>> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
    >>> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
    >>> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
    >>> obudowę i elektronikę dysku.
    >>
    >>
    >> Też jakiś sposób. :)
    >>
    >> Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
    >> cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
    >> użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
    >>
    >>
    > Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
    > Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
    > zrobią :)


    Kwestia potrzeb, trudno kupowac laptopa kazdemu, kto musi od czasu do
    czasu pokazac power pointa na jakiejs konferencji, a takie prezentacje
    tez moga zawierac dosc istotne dane. :)



    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 24. Data: 2011-03-22 12:57:00
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    >ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    >poślizg 2 dniowy.
    U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    głośno chodził :)

    Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.

    >Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >HP tego nie ma,
    Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
    padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
    awarii dysków serwera.

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem


  • 25. Data: 2011-03-22 13:12:49
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 12:57, WAM wrote:
    > On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
    > <k...@g...pl> wrote:
    >
    >> Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    >> ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    >> poślizg 2 dniowy.
    > U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    > trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    > dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    > dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    > radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    > wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    > głośno chodził :)
    >
    > Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.
    >
    >> Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >> HP tego nie ma,
    > Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
    > padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
    > awarii dysków serwera.

    Serwerowe dyski też majątku dziś nie kosztują, ale przy desktopowych to
    IMHO kompletnie zbędna opcja.

    Płacić X razy Y komputerów przez N lat, zeby raz na jakiś czas zatrzymac
    dysk, który nowy jest wart 200zł?

    Taniej będzie kupić, włożyć i zapomnieć, większość producentów nie
    powinna robić z tego tytułu problemów z gwarancją na resztę sprzętu.





    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 26. Data: 2011-03-22 13:19:42
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
    'Model'* naskrobał(a):

    > W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
    >> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
    >>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
    >>
    >> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
    >>
    > Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
    nie co, a z kim porównujesz.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-03-22 14:18:58


  • 27. Data: 2011-03-22 13:30:16
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 14:19, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
    > 'Model'* naskrobał(a):
    >
    >> W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
    >>> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
    >>>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
    >>>
    >>> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
    >>>
    >> Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
    > nie co, a z kim porównujesz.
    >
    No porównuje do innych wynagrodzeń informatyków to zarabiam dużo mniej
    niż uważam że powinienem. Ale patrząc na realia Torunia i płace w
    sektorze publicznym to jest tak w miarę. Zawsze może ktoś powiedzieć to
    wyjedź z Torunia, gdzie indziej dostaniesz dużo więcej, ale Toruń mnie
    trzyma mocno (jest jak jest) i wyjechać nie mogę, po prostu nie mogę.


  • 28. Data: 2011-03-22 13:31:03
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:27 *Andrzej
    Ława* naskrobał(a):

    >>> Użyszkodnicy
    >> daruj sobie uszczypliwości. Dzięki, jak ich nazywasz "użyszkodnicy" masz
    >> pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
    > To nie było uszczypliwe tylko pieszczotliwe ;)
    >
    > Poczucie humoru straciłeś w wypadku, czy od małego jesteś poszkodowany?

    ależ to śmieszne:)


    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-03-22 14:30:22


  • 29. Data: 2011-03-22 13:43:34
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 22/03/2011 13:30, Kamil 'Model' wrote:
    > W dniu 2011-03-22 14:19, Heraklit pisze:
    >> Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
    >> 'Model'* naskrobał(a):
    >>
    >>> W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
    >>>> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
    >>>>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
    >>>>
    >>>> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
    >>>>
    >>> Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
    >> nie co, a z kim porównujesz.
    >>
    > No porównuje do innych wynagrodzeń informatyków to zarabiam dużo mniej
    > niż uważam że powinienem. Ale patrząc na realia Torunia i płace w
    > sektorze publicznym to jest tak w miarę. Zawsze może ktoś powiedzieć to
    > wyjedź z Torunia, gdzie indziej dostaniesz dużo więcej, ale Toruń mnie
    > trzyma mocno (jest jak jest) i wyjechać nie mogę, po prostu nie mogę.

    Heh, trzy lata mieszkałem w Toruniu, przyjemne miasto ale z pracą
    faktycznie nie jest najlepiej. Sentyment jednak został, zawsze nadrabiam
    drogi przejazdem, żeby wypić piwo pod aniołem.



    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 30. Data: 2011-03-22 13:48:19
    Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 14:43, Kamil pisze:

    >
    > Heh, trzy lata mieszkałem w Toruniu, przyjemne miasto ale z pracą
    > faktycznie nie jest najlepiej. Sentyment jednak został, zawsze nadrabiam
    > drogi przejazdem, żeby wypić piwo pod aniołem.
    >
    >
    >

    No to już nie będziesz miał gdzie wypić browara. Piwnica pod Aniołem
    jakiś czas temu została zamknięta :( Teraz znalazł się nowy najemca i ma
    być coś nowego niby w podobnym klimacie. No cóż. Na szczęście jest sporo
    innych fajnych miejsc na wypicie browca w Toruniu :)

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: