-
21. Data: 2011-03-22 12:49:05
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
>
> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
>
Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
-
22. Data: 2011-03-22 12:50:46
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
> On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
>
>> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
>> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
>> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
>> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
>> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
>> obudowę i elektronikę dysku.
>
>
> Też jakiś sposób. :)
>
> Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
> cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
> użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
>
>
Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
zrobią :)
-
23. Data: 2011-03-22 12:55:33
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil <k...@s...com>
On 22/03/2011 12:50, Kamil 'Model' wrote:
> W dniu 2011-03-22 13:02, Kamil pisze:
>> On 22/03/2011 12:00, Kamil 'Model' wrote:
>>
>>> No ja mam tylko sprzęt dell, hp i fujitsu. Dysk padł bodajże 2 czy 3
>>> razy na gwarancji a i to i tak tylko w laptopach. Z dellem nie było
>>> problemu z dyskiem, ale HP już sobie wymyśla, że dysk muszą mieć i
>>> koniec. Więc sporo gadania z kierownikami czy kimś innym u nich w
>>> serwisie i stanęło na tym, że wykręcamy talerze i odsyłamy kompletną
>>> obudowę i elektronikę dysku.
>>
>>
>> Też jakiś sposób. :)
>>
>> Laptopy czy pendrive to już zupełnie inna działka, jeśli jest na nich
>> cokolwiek istotnego, bez szyfrowania nie dajemy wogóle w ręce
>> użytkownikom. Zgubić/dać ukraść dość łatwo.
>>
>>
> Pendrive u nas nie istnieją. Polityka bezpieczeństwa zabrania i koniec.
> Do tego Eset ma opcję blokowania nośników wymiennych, więc nic sobie nie
> zrobią :)
Kwestia potrzeb, trudno kupowac laptopa kazdemu, kto musi od czasu do
czasu pokazac power pointa na jakiejs konferencji, a takie prezentacje
tez moga zawierac dosc istotne dane. :)
--
Pozdrawiam
Kamil
-
24. Data: 2011-03-22 12:57:00
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
<k...@g...pl> wrote:
>Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
>ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
>poślizg 2 dniowy.
U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
głośno chodził :)
Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.
>Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
>HP tego nie ma,
Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
awarii dysków serwera.
WAM
--
mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem
-
25. Data: 2011-03-22 13:12:49
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil <k...@s...com>
On 22/03/2011 12:57, WAM wrote:
> On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
> <k...@g...pl> wrote:
>
>> Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
>> ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
>> poślizg 2 dniowy.
> U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
> trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
> dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
> dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
> radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
> wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
> głośno chodził :)
>
> Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.
>
>> Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
>> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
>> HP tego nie ma,
> Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
> padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
> awarii dysków serwera.
Serwerowe dyski też majątku dziś nie kosztują, ale przy desktopowych to
IMHO kompletnie zbędna opcja.
Płacić X razy Y komputerów przez N lat, zeby raz na jakiś czas zatrzymac
dysk, który nowy jest wart 200zł?
Taniej będzie kupić, włożyć i zapomnieć, większość producentów nie
powinna robić z tego tytułu problemów z gwarancją na resztę sprzętu.
--
Pozdrawiam
Kamil
-
26. Data: 2011-03-22 13:19:42
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>
Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
'Model'* naskrobał(a):
> W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
>> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
>>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
>>
>> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
>>
> Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
nie co, a z kim porównujesz.
--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2011-03-22 14:18:58
-
27. Data: 2011-03-22 13:30:16
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2011-03-22 14:19, Heraklit pisze:
> Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
> 'Model'* naskrobał(a):
>
>> W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
>>> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
>>>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
>>>
>>> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
>>>
>> Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
> nie co, a z kim porównujesz.
>
No porównuje do innych wynagrodzeń informatyków to zarabiam dużo mniej
niż uważam że powinienem. Ale patrząc na realia Torunia i płace w
sektorze publicznym to jest tak w miarę. Zawsze może ktoś powiedzieć to
wyjedź z Torunia, gdzie indziej dostaniesz dużo więcej, ale Toruń mnie
trzyma mocno (jest jak jest) i wyjechać nie mogę, po prostu nie mogę.
-
28. Data: 2011-03-22 13:31:03
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>
Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:27 *Andrzej
Ława* naskrobał(a):
>>> Użyszkodnicy
>> daruj sobie uszczypliwości. Dzięki, jak ich nazywasz "użyszkodnicy" masz
>> pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
> To nie było uszczypliwe tylko pieszczotliwe ;)
>
> Poczucie humoru straciłeś w wypadku, czy od małego jesteś poszkodowany?
ależ to śmieszne:)
--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2011-03-22 14:30:22
-
29. Data: 2011-03-22 13:43:34
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil <k...@s...com>
On 22/03/2011 13:30, Kamil 'Model' wrote:
> W dniu 2011-03-22 14:19, Heraklit pisze:
>> Był sobie taki dzień: 22 marzec (wtorek), gdy o godzinie 13:49 *Kamil
>> 'Model'* naskrobał(a):
>>
>>> W dniu 2011-03-22 13:28, Andrzej Ława pisze:
>>>> W dniu 22.03.2011 13:24, Heraklit pisze:
>>>>> masz pracę, wysokie wynagrodzenie i poczucie swojej wysokiej wartości.
>>>>
>>>> PS: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MegaROTFL
>>>>
>>> Zgadzam się. Wysokie wynagrodzenie a co to jest??
>> nie co, a z kim porównujesz.
>>
> No porównuje do innych wynagrodzeń informatyków to zarabiam dużo mniej
> niż uważam że powinienem. Ale patrząc na realia Torunia i płace w
> sektorze publicznym to jest tak w miarę. Zawsze może ktoś powiedzieć to
> wyjedź z Torunia, gdzie indziej dostaniesz dużo więcej, ale Toruń mnie
> trzyma mocno (jest jak jest) i wyjechać nie mogę, po prostu nie mogę.
Heh, trzy lata mieszkałem w Toruniu, przyjemne miasto ale z pracą
faktycznie nie jest najlepiej. Sentyment jednak został, zawsze nadrabiam
drogi przejazdem, żeby wypić piwo pod aniołem.
--
Pozdrawiam
Kamil
-
30. Data: 2011-03-22 13:48:19
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2011-03-22 14:43, Kamil pisze:
>
> Heh, trzy lata mieszkałem w Toruniu, przyjemne miasto ale z pracą
> faktycznie nie jest najlepiej. Sentyment jednak został, zawsze nadrabiam
> drogi przejazdem, żeby wypić piwo pod aniołem.
>
>
>
No to już nie będziesz miał gdzie wypić browara. Piwnica pod Aniołem
jakiś czas temu została zamknięta :( Teraz znalazł się nowy najemca i ma
być coś nowego niby w podobnym klimacie. No cóż. Na szczęście jest sporo
innych fajnych miejsc na wypicie browca w Toruniu :)