  • 1. Data: 2011-03-20 18:11:35
    Temat: Krótki kabel zasilający - niby proste, a jednak...
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    Witam

    Poszukuję kabla zasilającego do komputera - takiego całkiem zwykłego: z
    jednej strony wtyczka 220V, z drugiej trójkątna do zasilacza ATX.

    Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.

    Szukałem w bardzo wielu miejscach: Komputronik, Spec Kable, Allegro,
    Ebay, Google - wszędzie długości zaczynają się od 1.8m.

    Czy ktoś może wie, gdzie można kupić kable krótsze? Chodzi mi o więcej
    niż 1 sztukę - ale też nie hurt, powiedzmy max 15 sztuk.

    Interesują mnie albo sklepy z Poznania, albo wysyłkowe - albo nawet
    pośrednictwo kogoś z tej grupy w zakupie w lokalnym sklepie (jeśli ktoś
    widział) i podesłanie w paczce do Poznania.

    Patryk

  • 2. Data: 2011-03-20 19:24:24
    Temat: Re: Krótki kabel zasilający - niby proste, a jednak...
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-03-20 19:11:35 niejaki Patryk Włos napisał:
    > wszędzie długości zaczynają się od 1.8m.

    wątpię żebyś dostał krótsze
    kup 8 sztuk tych kabli, 8 wtyczek zasilających i 8 komputerowych
    każdy kabel przetnij na pół i podłacz odpowiednie wtyczki
    otrzymasz 16 kabli długości ~80cm i zaoszczędzisz dużo czasu

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2011-03-20 19:44:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 19:11:35 +0100, Patryk Włos

    >Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.
    Kiedys szukalem C13/C14, najkrotsze jakie znalazlem to 0,6m
    http://www.markit.eu/pl/pl/apc-pwr-cord-10a-100-230v
    -2-c13/v2p43432c11
    czekalem na nie okolo 3 miesiecy a cena kosmiczna.

    Natomiast C13/Schuko ktore Cie interesują to na zamówienie wg
    wymaganej długości masz w cenniku
    http://www.meditronik.com.pl/el-komp/k2100.htm
    NKSK-000-CZARNY
    Komputerowy kabel zasilający o długości wg wymagań klienta; wtyk
    Schuko na gniazdo IEC; 3x0,75 (lub zgodnie z wymaganiami klienta);
    znak bezpieczeństwa B; 10-16A; 250V

    ale stan magazynu: brak

    WAM

  • 4. Data: 2011-03-20 22:22:42
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.

    Z czego wynika potrzeba "krótkości"?

    Feromon

  • 5. Data: 2011-03-20 22:45:26
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Z czego wynika potrzeba "krótkości"?

    Z tego, że obecnie mam ponad 10 takich kabli 1.8m, z których pozwijane
    nadmiarowe części kabla zajmują mi cenne miejsce w szafie z serwerami.

    Na drugą szafę, ani dodatkowe miejsce, pozwolić sobie nie mogę - stąd
    wymieniam wszystkie kable na dobrane na miarę.

    Patryk

  • 6. Data: 2011-03-21 00:43:06
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > Na drugą szafę, ani dodatkowe miejsce, pozwolić sobie nie mogę - stąd
    > wymieniam wszystkie kable na dobrane na miarę.

    To ja bym porobił kable "na miarę" zasilające równolegle po 4 urządzenia z
    jednego "gniazdka".
    Pobór mocy z jednego odbioru pewnie jest znikoma.

    Feromon

  • 7. Data: 2011-03-21 09:30:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2011 19:11, Patryk Włos pisze:
> [...]
    > jednej strony wtyczka 220V, z drugiej trójkątna do zasilacza ATX.
    >
    > Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.

    Kupujesz gniazda, kupujesz wtyki, kupujesz kabelek "z metra", trochę
    ćwiczysz ze śrubokrętem i cążkami do cięcia kabla i voila!

    Jak zasilasz szereg urządzeń niskiej mocy może się nawet pokusić o
    magistralę zasilającą z "choinką" zakończeń na miarę.