  • 1. Data: 2011-03-19 21:44:08
    Temat: Co zamiast Sony Vaio seria P
    Od: "Brendon" <k...@w...pl>

    Mysle o malym netbooku. W oko wpadl mi Sony Vaio seria P
    http://www.sony.pl/product/vn-p-series/vpcp11s1e-d
    No ale cena jest z kosmosu.

    Czy mozecie cos polecic, co spelnia takie parametry:
    lekka waga
    maly rozmiar
    bedzie to komputer zapasowy - do zabrania na miasto czyli bedzie
    wykorzystywany glownie to internetu, poczty.

    A moze nie bawic sie w cos podobnego tylko kupic jakis smartphone typu
    samsung galaxy S albo htd hd.

  • 2. Data: 2011-03-20 08:18:52
    Temat: Re: Co zamiast Sony Vaio seria P
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-19 22:44, Brendon pisze:
> [...]
    > wykorzystywany glownie to internetu, poczty.
    >
    > A moze nie bawic sie w cos podobnego tylko kupic jakis smartphone typu

    Co ty chodzisz na miasto zaszpanowac komputerem ?
    Az ci ktos go zajebie i sie skonczy zabawa.

  • 3. Data: 2011-03-22 13:42:33
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 19.03.2011 22:44, Brendon pisze:
    > Mysle o malym netbooku. W oko wpadl mi Sony Vaio seria P
    > http://www.sony.pl/product/vn-p-series/vpcp11s1e-d
    > No ale cena jest z kosmosu.

    Niestety, coś za coś.
    > lekka waga
    > maly rozmiar
    > bedzie to komputer zapasowy - do zabrania na miasto czyli bedzie wykorzystywany
    glownie to internetu, poczty.

    Niestety, praktycznie *nie ma* czegoś takiego na rynku, bo
    ludziom nie zależy na takich komputerach. Szukają raczej
    nieco mniejszych i zdecydowanie tańszych notebooków, czego
    efektem jest wysyp komputerków z ekranem 10"-11" o wadze
    od 1200 do 1600 g. Nie ma jednak takich, które miałyby
    ekran 8"-9" i ważyłyby do 900 g. Jeden był - ASUS EeePC 901
    - ale niestety został zastąpiony nowszymi, gorszymi pod tym
    względem modelami.

    W zasadzie zostaje albo VAIO P, albo właśnie większe tele-
    fony. Ale i one się nie sprawdzają, bo są z kolei za małe
    i nawet z fizyczną klawiaturą nie nadają się zbytnio do pro-
    stych prac jak edycja tekstu, wprowadzanie danych do arkusza,
    poczta i tym podobne. Próbowałem wykorzystać swego czasu
    PocketPC z Windows Mobile, ale w zasadzie się poddałem.

    Tę niszę troszkę próbują wypełniać komputerki klasy tablet
    takie jak iPad czy Galaxy Tab, ale one z kolei są w zasadzie
    tylko powiększonymi telefonami, co również nie daje im możli-
    wości zastąpienia typowego notebooka w zastosowaniach bar-
    dziej mobilnych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 4. Data: 2011-03-22 15:42:17
    Od: marek <m...@o...pl>

> [...]
    > wykorzystywany glownie to internetu, poczty.
    >
    > A moze nie bawic sie w cos podobnego tylko kupic jakis smartphone typu

    lenovo thinkpad seria X

    M.