  • 1. Data: 2011-03-21 06:57:27
    Temat: Stara płyta <-> nowa grafika?
    Od: goto <g...@g...com>

    Witam,

    Na sprzęcie się znam średnio więc zwracam się do Was z prośbą o
    poradę.

    Mam komputer z płytą główną ASUS P5WD2-Premium i procesorem Pentium 4
    3,06HT. Pytanie teraz czy z tą płytą pójdzie nowa, wydajna karta
    graficzna typu GTX 560.

    Na karcie będą prowadzone obliczenia (CUDA).

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    goto

  • 2. Data: 2011-03-21 07:21:51
    Temat: Re: Stara płyta <-> nowa grafika?
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-21 07:57, goto pisze:
> [...]
    > 3,06HT. Pytanie teraz czy z tą płytą pójdzie nowa, wydajna karta
    > graficzna typu GTX 560.
    >
    > Na karcie będą prowadzone obliczenia (CUDA).

    Dlaczego miala by "nie isc" ?

  • 3. Data: 2011-03-21 15:41:34
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 23:57:27 -0700, goto napisał(a):

    > Mam komputer z płytą główną ASUS P5WD2-Premium i procesorem Pentium 4
    > 3,06HT. Pytanie teraz czy z tą płytą pójdzie nowa, wydajna karta
    > graficzna typu GTX 560.
    > Na karcie będą prowadzone obliczenia (CUDA).

    Powinna pójść, na płycie jest port PCI-E 16x i to wystarczy. Pytanie
    tylko, czy zasilacz masz odpowiedni dla takiej karty?

    --
    pozdrawiam, pioruns