eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanieRe: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Tue, 22 Mar 2011 13:57:00 +0100
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 110322-0, 2011-03-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    NNTP-Posting-Host: 83.18.222.139
    X-Trace: 1300798620 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2457 83.18.222.139:28320
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191614
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    >ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    >poślizg 2 dniowy.
    U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    głośno chodził :)

    Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.

    >Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >HP tego nie ma,
    Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
    padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
    awarii dysków serwera.

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: