  • 1. Data: 2011-03-21 10:47:57
    Temat: Płyta P67 coraz trudniejszy wybór
    Od: diverek <U...@o...pl>

    Witajcie
    Testów płyt na P67 coraz więcej i im więcej czytam tym bardziej nie wiem
    co wybrać. Zależy mi na stabilności, dobrej wydajności w grach, niezłych
    (nie ekstremalnych) możliwościach OC i cenie maksymalnie do 800zł.
    Zerknąłem na:
    http://tinyurl.com/4ga68jd
    oraz
    http://tinyurl.com/4fqk5jj
    i powiem że mam naprawdę mieszane uczucia.
    Początkowo kierowałem się w Gigabyte UD4. Teraz widzę, że generalnie
    cały Gigabyte słabo wypada w testach, no może za wyjątkiem UD7, ale jej
    cena jest kosmiczna i niewspółmierna do możliwości.
    Pytałem ostatnio o płyty ASRock, bo w testach wypadają całkiem dobrze,
    no i są zdecydowanie tańsze od konkurencji. Myślę też o MSI w wersji
    GD55 i ASUSie P8P67 w wersji podstawowej i Pro.
    Jakie są Wasze odczucia po tych testach?

    --
    Pozdrowienia
    diverek