eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanieRe: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Tue, 22 Mar 2011 13:12:49 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <ima78h$5n7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300799569 5863 194.80.173.254 (22 Mar 2011 13:12:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Mar 2011 13:12:49 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <d...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191618
    [ ukryj nagłówki ]

    On 22/03/2011 12:57, WAM wrote:
    > On Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100, Kamil 'Model'
    > <k...@g...pl> wrote:
    >
    >> Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    >> ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    >> poślizg 2 dniowy.
    > U mnie jak wentylatorek w HP działał za głośno to jego wymiana (NBD)
    > trwała ok 20 dni. Pierwszy kontakt zwrotny po zgłoszeniu był po 2
    > dniach roboczych więc nie było szans aby dochowali terminu. Później 2
    > dni jechała część, a jak już dojechała to się okazało że przysłali
    > radiator zamiast wentylatora. I kolejne kilkanaście dni czekania na
    > wentylator. Faktem jest że sprzęt był przez ten czas sprawny tylko za
    > głośno chodził :)
    >
    > Innym razem gdy w innym HP padła płyta to faktycznie w NBD zrobili.
    >
    >> Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    >> Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    >> HP tego nie ma,
    > Nie szukałem nigdy tej opcji w HP ale serwisant przy wymianie
    > padniętego DVD w serwerze HP pytał czy posiadam ją wykupioną w razie
    > awarii dysków serwera.

    Serwerowe dyski też majątku dziś nie kosztują, ale przy desktopowych to
    IMHO kompletnie zbędna opcja.

    Płacić X razy Y komputerów przez N lat, zeby raz na jakiś czas zatrzymac
    dysk, który nowy jest wart 200zł?

    Taniej będzie kupić, włożyć i zapomnieć, większość producentów nie
    powinna robić z tego tytułu problemów z gwarancją na resztę sprzętu.





    --
    Pozdrawiam
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: